Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Al die ponies ken ik ook nog en later inderdaad Fiesta het paard. Ik reed begeleiding, voor het laatst zo'n 7 jaar terug alweer.
acacia schreef:jaaaaaa hier een oude bekende van toenAl die ponies ken ik ook nog en later inderdaad Fiesta het paard. Ik reed begeleiding, voor het laatst zo'n 7 jaar terug alweer.
Het is heerlijk rijden daarbuiten.
Vroeger was er ook een megagroot paard Wodan, was niet vriendelijk, maar reed leuk en Bob, Wisdom...
Ik vond Blitz altijd wat zielig, diertje at tussen de ritten slecht, stond alweer te trillen omdat ie wist dat ie daarna weer moest. Was zo'n lievie...
De 2 tinkers Bommel en Benneton, ook fantastisch. benneton was echt een draakje, liep zn eigen bosritje en heeft er aardig wat laten zandhappen.
HELder schreef:Ik ga er weleens heen om een strandrit te maken en ben er vroeger een jaar op kamp geweest. Dat was echt geweldig! Danielle was toen begeleiding en zij was super, we hebben echt heel veel gelachen toen! Maar als ik er nu kom vind ik de sfeer wel iets minder hoor. Ik vind de paarden wel heel leuk. Ze hebben er voor iedereen wel iets tussen staan en ik werd meestal ook prima geholpen.
ps. kent iemand James nog? Dat vond ik wel het meest geweldige paard! En Shelly is ook leuk natuurlijk.
eigenwijs23 schreef:james is er niet meer. Alexa nog wel. Maar james werd er gewoon te oud voor. Het was wel een super dier. Die wandelde heel de tijd achter alexa aan.
ze zijn vorig jaar failliet gegaan of zoiets.