Wie weet waar ik op vakantie zou kunnen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Wie weet waar ik op vakantie zou kunnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 20:52

Hallo, ik ben opzoek naar iets waar je op vakantie kan met eigen pony of evt een paard kan huren.

Géén ponykamp (tenzij dit wel ontzettend gezellig is en niet al te duur) of trektocht of indergelijke, ik wil echt zelf gaan rijden en zelf met mijn pony en mijn vriend op evt een huurpaard de bossen gaan verkennen (dat paard hoeft niet persé, vriend is ook mountainbike verslaafd).

Liefst iets met een huisje (ik ben nogal op mijn privacy en slaap niet lekker in z'n klein rot tentje).

Ik dacht, ik kan wel zelf gaan googelen maar wie weet heeft een lieve bokker nog een onwijs goede tip voor me.

fjordnina

Re: Wie weet waar ik op vakantie zou kunnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:47

www.oudemeulenbrugge.nl

Wel met eigen paard. Je kunt er kramperen of een appartementje huren. Ligt midden in het op 1 na grootste aaneengesloten natuurgebied van NL (alleen de veluwe is groter). Er zijn geen paarden te huur, maar er is mountainbiketoestand genoeg. De ATB route loopt ook in dit gebied. Je kunt met gemak samen over de paden, ook over de smalle weggetjes.

En de accomodatie zelf? Het is dat ik er maar 4 km vandaan woon, maar ik zou er zo weer willen zitten met paard en al. Ze hebben het daar super voor elkaar!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 08:30

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:14

camping de goldberg.

ga er zelf heen dit jaar Knipoog
je kunt er sta caravans huren, en je kunt eigen pony/paard meenemen. ook zijn er pony's te huur en is er de mogelijk heid om bosritten te maken emt of zonder begeleiding.

www.degoldberg.nl

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:40

op texel in de koog kun je een stalling huren bij mensen die zelf er 10 minuten vandaan de manege hebben je kan daar dus ook paarden huren!! er is een bak bij de stallen en je kan zo het bos in en het strand op
je kan ook via de manege een strandrit/bosrit maken met je eigen paard of op een van de manegen!!
http://www.manegekikkert.nl ( je kan daar niet slapen maar er zijn goenoeg kamping en zo in de buurt:p)

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 08:06

rommeke schreef:
camping de goldberg.

ga er zelf heen dit jaar Knipoog
je kunt er sta caravans huren, en je kunt eigen pony/paard meenemen. ook zijn er pony's te huur en is er de mogelijk heid om bosritten te maken emt of zonder begeleiding.

http://www.degoldberg.nl

De goldberg ligt hier ook in de buurt. Toch zou ik daar niet graag willen zitten. De uitrijmogelijkheden zijn stukken minder. Voordat je echt op de mooie plekken bent moet je al veel asfalt over. Moet ook zeggen dat ik ze fors duur vind.

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 13:26

www.hightreestables.nl

Dat is en Drenthe en je zit 5 min van het drents-friese woud.
Ja slaapt in een 6 persoons chalet.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 18:12

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:16

joahns

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:12

Ik zag dat je op zoek was naar een -plek waar je heerlijk vakantie kan vieren met je paard.
En dat je vriend houdt van mountainbacen.
Graag zou ik je mijn eigen bedrijf willen voorstellen.
We zijn zins pasen geopend en nog in opbouw daarom zijn de prijzen ook leuk betaalbaar.
Er zijn vorige week al een paar gasten van dit forum geweest en hebben hun verslag er van achter gelaten.
kijk bij western dan western foto's vakantie met lan.
We bevinden ons in twente waar je bestaande routes hebt maar ook heerlijk zo er op uit kan gaan.

Neem gerust een kijkje op onze web site deze is nog in aanbouw maar er staat al heel wat informatie op.

www.kenk-pleats.nl
in elk geval al een fijne vakantie gewenst met je paard en vriend.

groetjes k&k-pleats

whiskylynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:57

ik weet niet eens waar op vakantie gaan en misschien ook weer niet weten jullie het

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:50

whiskylynn schreef:
ik weet niet eens waar op vakantie gaan en misschien ook weer niet weten jullie het

Ik kan echt geen kaas maken van je post whiskylynn, wat bedoel je?

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:12

Je zou bij ons op vakantie kunnen komen. Wij hebben een vakantiehuis speciaal voor mensen die met hun eigen paard op vakantie willen. Stalling en weidegang aan huis en het huis is gelegen aan 1300 km ruiterroutes waarvan een groot deel een naastgelegenfietspad heeft. Voor meer info: http://www.peelhoven.nl
Graag tot ziens en in ieder geval een hele fijne vakantie!