Trektocht met eigen en huur-paard op de veluwe

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palham
Berichten: 999
Geregistreerd: 29-03-05

Trektocht met eigen en huur-paard op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 11:35

Wie zou me hierbij kunnen helpen. Ik woon in Duitsland en wil graag dit jaar met een vriendin op de veluwe een trektocht maken (beiden ongeveer 30 jaar oude). We hebben zeer veel trektocht ervaring, maar hadden altijd paarden van anderen onder begeleiding mee of hebben met zijn tweeen zonder begeleiding dagtochten gemaakt. Nu wil ik graag mijn paard meebrengen en Nienke een paard huren en willen we meerdere dagen over de veluwe trekken zonder of met begeleiding. Vraag is: waar kunnen we zoiets in de buurt van de veluwe vinden, zodat mijn vriendin ook een paard kan huren voor een meerdaagse trektocht. Waar vind ik informatie over overnachtingsmogelijkheden met paard op de veluwe. Elk tip is welkom!

x_Anne_x

Berichten: 6554
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Re: Trektocht met eigen en huur-paard op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:35

zoek even naar veluwe trail op internet en je kunt bij mij op de manege ook paarden huren (manege belvedere in nunspeet)

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Trektocht met eigen en huur-paard op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:54

van bijnen in putten verhuurt paarden zonder begeleiding. Hij schijnt nogal soepel te zijn dus je zou het kunnen vragen. Op www.hippischtoerisme.nl kun je een hoop informatie vinden.