rijtechnische problemen op BRT

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antheman

Berichten: 11836
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 19:03


_Cindy

Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-06-05
Woonplaats: Opperdoes

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:05

Tsja dat snap ik ook niet helemaal.. Alsof je op een buitenrit meteen geen rijtechniek meer hebt!

Antheman

Berichten: 11836
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 19:07

cindysponys schreef:
Tsja dat snap ik ook niet helemaal.. Alsof je op een buitenrit meteen geen rijtechniek meer hebt!

Gelukkig, jij snapt me tenminste Knipoog

Achterom
Berichten: 23113
Geregistreerd: 28-09-04

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:00

Het is mij idd ook totaal onduidelijk...

Huertecilla

Berichten: 26916
Geregistreerd: 19-02-03

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:12

Antheman schreef:
Titel zegt het al Cool

Waarom worden rijtechnische topics hiernaar toe verplaatst, of blijven ze staan, terwijl ze hier niet horen? Omdat het met buiten zijn te maken heeft?


Alles wat met halsring te maken heeft gaat gelijk naar 'naturals' zonder dat daar meer reden voor is dan de associatie van de betreffende moderator.

Het is eigen van een noodzakelijke hokjesstructuur dat erg veel topics op verschillende plaatsen ondergebracht zouden kunnen worden en het is maar net welk zwaartepunt je er aan wil hangen.

Helaas heb je gelijk met de opmerking dat je fatsoenlijk moet kunnen rijden voor je naar buiten gaat. Er jammer, want juist buíten leer je pas wat paardrijden echt ís.

HC

Fielychi

Berichten: 1320
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Achterhoek

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:22

PARDON??
Zo, lekker vriendelijk.
Mijn topic staat boven aan, als voorbeeld en jullie worden bedankt.
Ik kan echt wel rijden (hoewel ik dat niet kan bewijzen met dressuur resultaten omdat ik een schurfthekel heb aan wedstrijden met hier en daar zo'n trut die meent dat ze alles is, wat me dan gelijk een penny-meisje maakt die een 3 jarige hengst heeft ingereden en ermee op buitenrit gaat), ik ben mijn rijtechnische vaardigheden niet kwijt op een buitenrit. Ik pas ze toe zoals ik dat in de bak doe, dat mijn paard ze vergeet, kan ik daar iets aan doen?
Dat hij niet de makkelijkste is buiten, kan ik dat helpen? Ik zou er verdorie eerder een pluim voor moeten hebben voor mijn pijn, moeite en doorzettingsvermogen! Boos!
Ondertussen ben ik wel de enige die er nog op stapt, anders had ie allang in de worst gezeten.

Dat je je probleem hier niet neer kan zetten met de vraag of iemand anders nog een oplossing weet, reden kan verzinnen waarom het gebeurt zonder dat je gelijk door een submoderator nota bene (!) beschuldigt wordt dat je niet kan rijden...
Jullie zouden je eerst een moeten verdiepen in degene die achter het verhaal zitten (zowel ruiter áls paard) voordat je gaat oordelen (maar dat is natuurlijk teveel moeite).

In de bak heb ik geen problemen met hem die ik niet aankan (zoals er ook bijstaat), moet je alleen wel even de moeite nemen het te lezen het topic helemaal door te lezen.
Dan heb je tenminste ook nog antwoord op jouw vraag.

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:42

Het lijkt wel of TS overal bij is geweest. Ik vind het ook uiterst vreemd dat hier zomaar mensen worden afgezeken.

Mensen die serieus vragen hebben met hun problemen en dan bats dáárover zomaar weer een topic openen om die mensen af te serveren zónder je in het probleem of de mens te verdiepen.

Ik weet dat een van de genoemde ruiters (Fielichy) een uiterst bekwame ruiter is. Lekker vooroordelen kweken. Zo krijg je dus ruzies op bokt.

Heb dan ook het lef in die topics te reageren

ZzzeiN

Berichten: 6309
Geregistreerd: 08-11-05

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:47

Ja, meestal zijn de problemen op brt rijtechnisch, niet dat de ruiter het in de bak niet kan. Vind dit topic een beetje dubbelzinnig.
Oja volgens mij hoort dit topic op FZ ik TeM

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:54

Persoonlijk vind ik dat er meer dan rijtechniek bij komt kijken wanneer je je paard mee naar buiten neemt. De kunst is om de angst/onzekerheid/eigen wil van je paard te beteugelen.

Antheman

Berichten: 11836
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 16:12

Fielychi schreef:
PARDON??
Zo, lekker vriendelijk.
Mijn topic staat boven aan, als voorbeeld en jullie worden bedankt.
Ik kan echt wel rijden


Ik zeg toch niet dat je niet kunt rijden.

Ik ben alleen verbaasd over het feit dat dit soort vragen op dit stuk van Bokt staan Knipoog
Mijn inziens is dit stuk nl bedoeld voor leuke adresjes, waar liggen ruiterroutes, wanneer mag je op het strand, etc.
Daarom ben ik verbaasd dat rijtechnische vragen hier blijven staan.

Ik ben van mening dat rijtechnische vragen op het stuk van de rijtechnische vragen thuis hoort, en niet hier.

Cyrilletje

Berichten: 2189
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: achterhoek

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:39

Antheman schreef:
Fielychi schreef:
PARDON??
Zo, lekker vriendelijk.
Mijn topic staat boven aan, als voorbeeld en jullie worden bedankt.
Ik kan echt wel rijden


Ik zeg toch niet dat je niet kunt rijden.


Oh nee? Verward
Nou, ik vind dit toch behoorlijk duidelijk:

Antheman schreef:
Als je buiten wilt rijden, zul je eerst moeten leren paardrijden.

Ik heb het dan over topics als deze:

viewtopic.php?f=163&t=755570

Achterom
Berichten: 23113
Geregistreerd: 28-09-04

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:41

Ik verbaas me er vooral over dat een aantal topics van RT naar hier worden verplaatst. Alsof het dan ineens geen rijtechnische problemen meer zijn omdat ze zich op buitenrit voordoen? Alsof rijtechnische problemen zich alleen in de bak voordoen?

Apple

Berichten: 76249
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: rijtechnische problemen op BRT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:51

Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Het bespreken van andere topics is sowieso niet handig, dat zie je ook gebeuren hier, hoewel bedoelt als voorbeeld voelen mensen zich toch aangevallen daardoor.

Daarnaast zijn dit imo inderdaad topics die gewoon bij RT-P thuis horen. Als je zo'n topic ziet kun je ook gewoon even Temmen op dat topic ipv nu zo'n topic als dit te starten.

Ik heb alledrie de topics naar RT-P gegooid en zet dit topic op slot.