Flevoroute?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 17:26

Ik ga van het weekend rijden in de bossen van Zeewolde. Nou weet ik al van de flevoroute. Heb ook het boekje gezien met routes. Ken het bos ook wel. Maar nu mijn vraag:

Wie weet op welke punten (stallen?) je kan beginnen met je route? We moeten toch ergens de trailers kwijt en graag weer op hetzelfde punt terug komen. Wie oh wie weet ze?

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:02

Je zult de Horsterwold route bedoelen? Ga ik even van uit, anders weer een berichtje. Je kunt je trailer neerzetten bij A: Manege Kats aan het Middelbeekpad en B: De eigenlijke start kan je hem neerzetten bij het Zeewolde Ruitersportcentrum aan de ? Vlak achter de Spiektocht (N306) Veel plezier dit weekend. Ga je foto's maken?

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 17:18

Super hier heb ik wat aan ! Eventueel nog andere mensen met meer begin opties? Hoofde dat bij de brug bij nijkerk ook nog routes beginnen?

Ga misschien foto's maken even kijken hoe het gaat Knipoog

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 17:58

het is trouwens de zeebodemtrail..

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:06

Naatus schreef:
Super hier heb ik wat aan ! Eventueel nog andere mensen met meer begin opties? Hoorde dat bij de brug bij nijkerk ook nog routes beginnen?

Ga misschien foto's maken even kijken hoe het gaat Knipoog


Dat er bij de brug van Nijkerk ook routes beginnen, heb ik niet kunnen ontdekken. Ik heb een oranje waaiertje met routes, niet al te handig, want je blijft draaien met die kaartjes, maar dan heb jewel wat. Indertijd gekocht bij de bijna failliete VVV in Zeewolde.
Er zijn nog wel meer routes in de Flevopolder en het NOP, dat weet je toch? O.a. aan weerszijde van Sixflaggs dat attractiepark: het Spijkbos en het Bremerbergbos samen goed voor 45 km ruiterpad op resp.260 en 205 hectare.
Veel plezier dit weekend het gaat gewoon zomers worden. Waar zet je de foto's neer? Ik ken BOkt nog niet zo goed.

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 20:55

meen je dat nou.. goh had geen flauw idee.

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 22:24

Daar komen ze:
*Voorsterbos 8,5 km niet voor menners, parkeren bij brug Kraggenburg of recreatiecentrum 'de Voorst' 700 hectare
* Kuinderbos, 30 km. Parkeren bij;paardencentrum Kuinderbos Schoterweg 5 Bant. 1100 hectare ook voor menners
* Boswachterij Gorrgebotzand,12 km. parkeren bij Pakeerplaats Roggebotweg of Beheerschuur Staatsbosbeheer 1500 hectare ook voor menners
* Overijsselse en geldersehout, 22,5 km. parkeren bij: Manege Lelystad, Hoefslag 1 LLstad niet voor menners 550 hectare
* Pampushout: 8 km. niet voor menners, parkeren tegenover Manege pampushout, botterweg 2 almere stad 500 hectare
* Horsterwold, 15 km. Zeewolde ruitercentrum Dasselaarweg 18 Zeewolde, niet voor menners, 3800(!) hectare
* Bremerbergbos 30 km. Parkeren Patriciahoeve, Alikruikweg 33, Biddinghuizen, ook voor menners, 260 hectare.
Achter Sixflaggs langs kan je doorrijden naar:
* Spijkbos, 15 km. ook voor menners, Parkeren Paardenhouderij 't Spijk, Spijkweg 24 Biddinghuizen 205 hectare
* Buitenhout, 7km. niet voor menners, Manege Lies Beuker, Trekweg 4 Almere Buiten 124 hectare
* Almeerderhout, 15 km. Menners? Parkeren, Manege Terpmeent, Termeent 99 Almere haven ?? hectare
Veel plezier ermee!! Nu kan je zeker niet meer kiezen.

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 08:03

kijk hier heb ik wat aan, wordt vandaag ieder geval zeewolde ivm tijd. Volgende keer 1 uit die lijst.

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 08:40

Ik hoop dat ik van je hoor hoe het is geweest (want je hebt er het mooiste weer van de wereld bij)

ivy_power89

Berichten: 5874
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:33

in almere kun je eigenlijk niet in de bossen met de kar,

en in zeewolde weet ik dat je idd bij ruitersport zeewolde kunt parkeren met je trailer ik heb daar namelijk stage gelopen en heel wat mensen zien gaan en komen daar, die een lekker dagje in het bos hadden gemaakt.

veel plezier!!

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:58

ivy_power89 schreef:
,

en in zeewolde weet ik dat je idd bij ruitersport zeewolde kunt parkeren met je trailer ik heb daar namelijk stage gelopen en heel wat mensen zien gaan en komen daar, die een lekker dagje in het bos hadden gemaakt.

veel plezier!!



in almere kun je eigenlijk niet in de bossen met de kar

Dat staat er ook (eennalaatste route)
Kan je op zondag ook bij dat Ruitersportcentrum starten? Ik bedoel het is niet achter een hek ofzo dat je terugkomt en je kunt niet meer bij je trailer? Zo ja, ga ik dat snel eens doen met twee haffen ne twee vrouwen

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 11:31


Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 19:14

heb vandaag rit gemaakt. Ben vanaf camping de parel vertrokken. Ging erg goed mooi bos! Kwamen zelfs lang een springparcours in het bos. \creatief gemaakt moet ik zeggen. \binnenkort weer lekker die kant op.

Ouwe

Berichten: 2531
Geregistreerd: 31-08-06

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:17

Voor de volgende keer kan ik het Kuinderbos zeer aanraden. Ik kom uit de Noordoostpolder en toen ik daar nog woonde gingen we bijna ieder weekend lekker rijden in het Kuinderbos, prachtige natuur en je kunt er heerlijk rijden.

Veel plezier dit weekend!

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Flevoroute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:36

Naatus: ik had eigenlijk niet anders gedacht dan dat je goede rit zou hebben. Wie heeft het slecht met zulk godszalig weer? Fijn dat je rit goed is verlopen. Heb je het 'springconcours' nog gedaan? en goede resultaten geboekt? Helaas, geen beker! Tong uitsteken
lepeltje 21: ik houd al die ritten van de Veluwetrail in gedachten. Zodra mijn vrachtwagentje weer is goedgekeurd gaan we met zijn vieren (twee haffen en twee meiden) die routes allemaal rijden.