Paardrijden in het buitenland ?? wie ideën ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

Paardrijden in het buitenland ?? wie ideën ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 11:12

Hoi hoi..

Ik zou graag naar het buitenland willen gaan maar er moeten wel paardrij mogelijkheden zijn dus manege's die buitenritten etc organiseren..
Wie weet een hotel,apartement incl. vliegreis met in de buurt een manege ???
Het land maakt niks uit het moet niet extreem duur zijn liefst onder de € 750 euro wie heeft er tips graag antwoorden met een link van de site..

Bedankt...

zonnestraal2

Re: Paardrijden in het buitenland ?? wie ideën ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 12:32

hoe oud ben je en wat voor soort vakantie wil je? moet het persé een vliegvakantie zijn? Ik weet een berg leuke campings in Frankrijk waar je prachtig kunt rijden Knipoog

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 19:09

Het moet met een vliegtuig beschikbaar zijn want we kunnen geen auto lenen of meenemen.. ik ben 22 jaar maar leeftijd heeft met dit niks te maken neem ik aan ook al was ik 14 kon ik nog met het vliegtuig ergens heen gaan..
En het hoef ook niet een volledige paardrij vakantie te worden gewoon voor 1 of 2 keer dus strand, restaurantjes, barretjes etc. moet er ook bij zitten..

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:16

over de dordogne wat ik je ge- pm't heb ( zo moeilijk spellen Tong uitsteken ) kun je met de paarden net zoveel rijden als je wilt, met de pony's ( waar je denk ik al te oud voor bent Knipoog ) zit je meer vast aan 5 dagen lang op een vast tijdstip ritten maken. De camping is heel rustig. Jammer genoeg wordt er naast paardrijden niets georganiseerd.. In de omgeving heb je wel veel leuke restaurantjes enzo.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:30

El_Beauty schreef:
Het moet met een vliegtuig beschikbaar zijn want we kunnen geen auto lenen of meenemen..

Frankrijk kan ook prima met de trein, hoor en heel veel adressen willen gerust van een station ophalen.

alquife

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 19:12

Kijk eens op http//:www.paardrijdeninandalusie.nl
Ben ik ook geweest. Een echte aanrader.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:12

Jij zoekt gewoon een leuke vakantie, waar in de buurt toevallig een manege is, waar je een of twee keer een leuke buitenrit kunt maken?

Ik zou dan gewoon een leuke vakantie zoeken. Er zit namelijk altijd wel een manege in de buurt, zeker in landen zoals België, Frankrijk, Spanje, Canarische Eilanden, UK etc. (Turkije en Egypte is wat moeilijker.)
Wel is het handig om dan een auto te hebben, dus of met de auto op vakantie gaan of op locatie een auto huren.
Wil je dit niet, dan zit je toch meer aan een paardrijvakantie vast, waarbij paardrijden centraal staat, en dat is iets wat je volgens mij niet wil Lachen

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 11:36

Je zou eens kunnen kijken bij trailfinders of time-out (ff googelen op naam, precieze website weet ik zo even niet), die hebben zowel hele paardrij-vakanties als vakanties waarbij je af en toe kunt rijden als ik me niet vergis.
Of zoals spekkie zegt, gewoon wat leuks zoeken en desnoods vantevoren proberen uit te zoeken of je in de buurt kunt paardrijden, maar meestal kan dat wel.
Succes!!