ElCamino schreef:Ik heb in de telefoon altijd de nummers staan van de plaatsen war we heenrijden.
Ook ga ik van tevoren altijd even kiken bij de locatis met de auto. ik ga altijd met zo'n 10 tot 15 man op vacantie, ik begeleid de ritten en we doen dit al 12 jaar.
We gaan altijd 10 dagen naar De Paalhoeve in Kootwijk. Als we gereden hebben ga ik altijd ervoor of erna even met de auto kijken bij de volgende locatie, is het er nog, hoe kun je het best aanrijden, kun je daar etebn/drinken/vastzetten etc.
We zijn nl 1x vanuit Kootwijk naar Riant gereden en toen waren de boxe voor de klanten die langskomen met paarden vogestouwd met terrasmeubilair.... sta je dan...na 3 uur rijden en kun je je paard niet kwijt.... arme dieren moesten ook nog 3 uur terug.
Mijn ervaring is dat wanneer je elke dag op hetzelfde plekje terugkomt je niet teveel moet meenemen. Zit jezelf en je paard in de weg.
Oh ja, dat is echt niet leuk nee, als je 3 uur hebt gereden en je paard nergens kan bijkomen
(eten, drinken etc). Dat probleem hebben wij niet, we blijven op 1 locatie overnachten (Henriëtte Hoeve, Wolfheze). Met een groep is dat wel heel anders natuurlijk.