manege Gasselte

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caballos

manege Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 10:30

Hebben jullie ervaringen met manege Gasselte (Drenthe)? En zo ja welke?
We gaan in september met een hele groep criollo's een weekend heen en ben benieuwd of jullie er weleens geweest zijn en of het goed/leuk was/is????

trickywonder

Re: manege Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:48

ja ik ben er geweest 2x. !x met eigen pony, we stonden op een camping en reden buitenritten bij manege Gasselte. En 1x met onze studentenpaardrij vereniging. Het is daar super mooi! mooie accomodatie, mooie natuur, onder een grote viaduct door op het fietspad en dan ben je zo in het bos!
Leuke mensen in Gasselte op die manege, gezellig! Veel plezier! gaat vast lukken!

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 13:11

das leuk om te horen!!!! begreep ook dat je daar van de manege een gids mee kan nemen/krijgen in het aantal uren dat je wil, raak je in ieder geval de weg ook niet kwijt!!!!!

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 09:57

nog meer mensen die ervaringen hebben?

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:00

Ja, onze kinderen rijden er sinds kort. Leuke manege, leuke gezellige sfeer, leuke mensen, mooi en veel weiland, mooie omgeving.
Heel positief dus!

Mirjam

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 12:58

ok, das in ieder geval erg positief!

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:00

mijn zusje is er 2x op ponykamp geweest en ze heeft het er erg naar haar zin gehad

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:06

Ik ben er vroeger in een ver grijs verleden geloof 2 keer op ponykamp geweest, van onze eigen manege uit was dat toen,en dan logeerden we daar Ja
Kan me herinneren, maar goed, dat is dus lang geleden al, dat ik t wel heel erg gezellig gevonden heb altijd Lachen

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:59

Ik ben er drie jaar geleden geweest met mijn ouders, zus plus aanhang en twee pony`s. Wij hadden het er erg naar onze zin! Mijn twee pony`s kregen een land van minstens een ha tot hun beschikking. Maar als het heel slecht weer was (een nacht onweerde het vesrchrikkelijk) konden ze ook op stal.
Het gastenverblijf bestond uit een rij van een aantal slaapkamers met stapelbedden op de begane grond en daarboven een gigantische gemeenschappelijke keuken. Echt van mega restaurant formaat met een grote keuken en plek voor vijftig man om te eten ofzo. Helemaal leuk was dat wij er die week als enige gasten waren en dus heel de ruimte voor onszelf hadden Haha! . Maar met een grote groep is ook gezellig.
Het bos bij Gasselte is erg mooi. Je moet wel iets van 10 minuten langs een rustige weg rijden voor je in het bos bent maar dan heb je ook alleen maar kilometers bos voor je. Ik heb er zowel gereden en gemend en vond het supergaaf.
De mensen waren ook vriendelijk en ik kon als ik wilde ook de bakken gebruiken. De manege ligt zo`n beetje aan de rand van het dorp Gasselte dus daar ben je ook zo. Echt een aanrader dus!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:02

Weet je de site misschien?

Tientjeblij

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:05

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 09:56

hey wat een leuke en fijne reacties zeg, het lijkt erop dat we in september dus een leuk weekend gaan hebben met z'n alle!

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:48

Ik ben hier met de club op ponykamp geweest.
Mooie stallen, ook mooie uitrijmogelijkheden. alleen ik vond het wel een beetje naar dat ze nog tot 's avonds 11 uur in de stallen/kantine waren.
En de gids voor de buitenrit was ook niet even gezellig. ik zat gelukkig wel bij een leuke in. maar een paar van de club hadden het minder gezellig..

eiramenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:57

Natasjaa, was dat toevallig met de Martini Manege? Ik ben ook 1 of 2 keer met de manege naar Gasselte op ponykamp geweest. Erg lang geleden, maar kan me wel herinneren dat het erg leuk was.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:03

Ik woon er vlakbij, en het bos is mijn trainingsgebied. Erg groot, mogelijkheid om met je paard te gaan zwemmen, en ook niet ver rijden vanaf de manege!
De manege zelf ben ik dan weer niet zo voor, maar dat zal heel persoonlijk zijn denk ik.

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 12:47

Jouw trainingsgebied, leuk hoor, nou in september uitkijken dan maar want dan kan er ineens een grote groep criollo's voorbij wandelen haha! Wij moeten wel een manege oid hebben ivm het feit dat we rond de 25 paarden kwijt moeten....... En er dan ook graag vlakbij blijven slapen.

anouska_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:19

Drenthe is een heel mooi natuur vooral op een paard:P

xx