het is een stress kipje jah.bij mijn stalling is ze ook nog soms erg kijkerig en schrikachtig.dus laat staan op een vreemd terrein haha.die eigenaar van die manege daar zegt dat mijn pony te weinig eten krijgt omdat ze haar stro opeet.ik had gezegt dat ik liever niet wil dat ze op stro komt te staan want dat eet ze op.het is er niet uit te krijgen zoiets en erg vervelend vind ik dat.ze is prima zo zoals ze is.dus ik moet echt met die vrouw dingen afspreken dat ze die pony van mij niet teveel gaat voeren.ik heb al met haar gepraat over het voer en het lijkt een beetje dat zij voet bij stuk gaat houden dat zij vind dat die pony meer moet krijgen. Maar wat je zegt veenen ze word dan nog frisser enz enz.en ze ziet er goed uit en ik pas het voer aan aan haar arbeid en zo moet je dat ook doen anders groeied ze dicht dus ik moet ook voet bij stuk houden
.
ik zet haar eerst lekker in de bak dat ze even kan uitrazen en wat rond kan kijken.daarna zet ik haar op stal met wat hooi.ze zou wat te eten krijgen in haar bak,maar vraag wel of ze dat wat later mag krijgen. ik ga alleen en mijn ouders hebben geen verstand van paarden.