Ik denk dat het die man zijn eigen fout is, hij moet ten alle tijde afstand houden. Netjes dat hij stopte maar misschien heeft hij toch te snel opgetrokken met zijn auto. Er kan natuurlijk altijd wat gebeuren maar ik denk in dit geval dat hij probeerde om jou een oor aan te naaien. Als je niet verzekerd was geweest had je het uit eigen zak moeten betalen. Nu vroeg hij of je verzekerd was en in dit geval hadden allebei de verzekeringen het uitgezocht en was hij misschien wel degene geweest die fout zat.
Of dat zo is weet ik natuurlijk ook niet, is maar een theorietje maar probeer voortaan gewoon gegevens uit te wisselen ook al wordt er niks mee gedaan.
Vind je het eng om naar buiten te gaan , probeer dan eerst te wandelen desnoods. Ik weet niet of je vaker buiten rijd en hoe je pony dan is, maar incidenten kunnen gebeuren hoor ook met wandelen.
Mijn pony heeft met haar dikke kont weleens een vrouw omgeduwd van haar fiets en toen liep ik er gewoon naast. Is heel vervelend maar is nu ook al weer jaren geleden.
Veel succes verder en probeer er weer vertrouwen in te krijgen.