Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
En als ze poept laat ik het meestal wel gewoon liggen. Mmaaike schreef:niemand?
Mmaaike schreef:oke chickiej_c, ga ik dat ok maar doen
het is ook leuk voor je paard als je gewoon elke keer ergens anders rijd dan weer door een woonwijk dan weer gewoon op het ruiterpad dan weer in een parkje noem maar op
Mmaaike schreef:ja daarom chickiej__c , maar wat als er nou net politie langs loopt...en je paard schijt...?

Mmaaike schreef:oke
ja maar je krijgt tegenwoordig toch ook al een bekeuring voor hondenpoep laten liggen..en dan niet van paardenpoep?
Escardo schreef:vind het niet netjes als je de poep van je paard laat liggen...
Er zijn mensen die daar last van hebben...
Ik schuif het ook altijd aan de kant...
Er zijn ook gebieden waar je hondenpoep moet opruimen dus waarom niet de poep van je paard even aan de kant?...
ietsje beter lezen als je wilt chickiej__c schreef:Escardo schreef:vind het niet netjes als je de poep van je paard laat liggen...
Er zijn mensen die daar last van hebben...
Ik schuif het ook altijd aan de kant...
Er zijn ook gebieden waar je hondenpoep moet opruimen dus waarom niet de poep van je paard even aan de kant?...
maar dat zeggen we toch ook dat we het aan de kant schuifen waar veel mensen komenietsje beter lezen als je wilt
Citaat:maar dat zeggen we toch ook dat we het aan de kant schuifen waar veel mensen komenietsje beter lezen als je wilt
Escardo schreef:kan gebeuren... het is je vergeven..hahahaha..
)