Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Natural_K schreef:Hoogeboom vakantie park groot bartje! daar zit de high tree stables bij waar je je paard kunt stallen. het park ligt aan de rand van het drents friese woud. genoeg te doen met je paard maar ook voor niet paarden mensen! er zijn vakantie huisjes en chalets te huur (je kunt er ook camperen)
kom je dit jaar ook met de 4daagse?ingeborg schreef:
KellyG schreef:ik ben afgelopen zomer naar de veluwe geweest. wij verbleven op de woodyranch.
goede stallen, weidegang, je kan er geweldig rijden. ja je overnacht in een blokhut, maar het was echt reuze gezellig.
woodyranch even googlen, weet de internetsite niet meer, maar die hebben ze wel.
AnjaS schreef:Woody Ranch ben ik ook geweest (al 2x) en gaan we weer naartoe. Wij hebben ook een grote ruin bij ons van 1.74m en dat past prima in de binnestal. Deze boxen zijn echt mega-groot. Mijn kleine paard (1.60m) kom daar volledig languit in liggen. En kon zo ongeveer een rondje draven in zijn stal.
De weidegang ligt maar 500 m verderop. Dit is ook met 5 minuten lopen te bereieken en is keurig afgezet met schrikdraad. Ook nog een extra hek langs de weg ( wat echte landweg en dus niet druk is). Op de wei veiligheid voorop dus. Alle landjes een eiegen waterbak en kruiwagens in overvloed voor het mest scheppen. Het gras was keurig kort gemaaid in het begin van het seizoen om te zorgen dat de kans op hoefbavangenheid verkleind werd. En erg hartelijk volk, heel belangrijk.
Ja, http://www.woodyrach.nl is ons erg goed bevallen.

Karin schreef:Ook heb ik goede ervaringen met de Henriette Hoeve in Wolfheze.
Heb daar een heerlijke week doorgebracht, top accomodatie en omgeving.