Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

cremellogek schreef:Weet je wie dat is op bokt hopla?

Heb voet bij stuk gehouden, slechts het gedeelte waar ze recht op hadden betaald en er nooit meer iets van gehoord!
cremellogek schreef:Ik heb vorig jaar een trektocht te paard gemaakt die ik geboekt had bij timeout reizen. Daar aangekomen bleek de reis totaal anders te zijn dan in de folder stond. Het was helemaal geen uitdagende tocht voor zeer vergevordere ruiters, maar eerder een stapritje die een beginner ook kan maken. De gids was onvriendelijk, ongeintereseerd en we mochten niet eens praten tijdens de tocht. De paarden waren mager, hadden drukplekken van het tuig en die van mij liep heel moeilijk op ongelijke harde ondergrond (en dat had je daar alleen maar). Ook ging er tijdens die tocht een aantal keer tuig kapot. Ook de hotels waren heel onhygienisch en totaal niet wat de folder verkondigde.
Ik heb dit alles bij timeout reizen gemeld en ze doen er helemaal niets meer mee (in eerste instantie zouden ze contact opnemen met de locatie en dit terug koppelen aan mij). Ik heb gebeld, al tientallen mailtjes gestuurd, en ik hoor gewoon niets. Ik ben hier dus best kwaad over, ik heb veel geld betaald voor een vakantie die helemaal niet overeenkwam met hetgene wat ik uit de folder geboekt had. Wat kan ik hier nu mee doen? Doordat ze nu niet eens reageren word ik steeds bozer!
(Was dat maar waar...). Met de locaties is een contractuele overeenkomst dat wanneer je direct boekt je hetzelfde betaalt als wanneer je via ons boekt (m.u.v. de administratiekosten van 8 euro).