Heb je een stal erbij of niet? Waar gaan jullie in slapen eigenlijk? Wij staan op Boszicht altijd op een veld waar het nogal rustig is, meestal staat mijn paard er en nog 1 of 2 anderen, als die anderen dan weg gaan wordt mijn paard nogal gek. Ik weet natuurlijk niet hoe jou paard is tegenover andere paarden, maar misschien is het voor hem wel fijn als er veel andere paarden om hem heen staan zodat hij niet snel alleen achterblijft. Als het nog rustig is misschien met de mensen afspreken of ze het tegen je willen komen zeggen als ze hun paard weg gaan halen (dan kan jij je eigen paard in de gaten houden). Kom je verder wel eens in een nieuwe omgeving met hem, hoe is hij dan? Als je dat weet weet je een beetje wat je kan verwachten met hem. Misschien in het begin proberen met iemand samen te rijden maar dat ligt eraan of hij zich snel alleen voelt of niet. Tja verder kan ik zo snel geen tips bedenken. Als je zelf relaxed bent is je paard dat waarschijnlijk ook wel
2 jaar terug is een vriendin van mij met haar paard mee geweest, thuis ziet haar paard allemaal kabouters en daar was dat beest zooo braaf, ze kon aan een lang teugeltje voorop rijden, dat had ze zelf nooit verwacht! Thuis zag ie meteen weer overal kabouters...
Wat je niet moet vergeten is een kaart van de omgeving
(of daar kopen natuurlijk). Verder gewoon alle standaard spullen die je thuis ook gebruikt, ik zou wel gewoon eigen voer meenemen.