1) Ik wil heel graag (met familie die niet rijdt, ik rijd wel) een tocht maken in Amerika, wij gaan namelijk in de zomervakantie naar Amerika, richting Californië enzo, en daar zou ik heel graag wat paarden willen huren om een tocht te maken. Nou heb ik mijn gezin zover gekregen ook mee te gaan, dat lijkt ze ook wel erg leuk, (zij hebben geen ervaring) maar nou is het een beetje moeilijk zoeken naar zo'n ranch gebeuren waar het kan. Heeft iemand ervaring met beginnerstochten in Amerika of weet iemand waar het kan? Dan zou ik dat heel graat weten

2) Oja, ten tweede had ik nog een vraagje over een ruiterkamp of trektocht. Ik heb zelf een pony gehad (ivm met tijdgebrek niet meer
) , dus ik heb wel de nodige ervaring, maar geen pony om mee te nemen. Weet iemand een leuk kamp, voor gevorderden met veel buitenrijden, lekker primitief, geen zwemspelletjs maar echt into de paarden, zonder poetswedstrijden ofzo, gewoon iets serieus. En dus zonder zelf een pony mee te nemen! Groetjes Willemijn
maja dat is dus in de buurt van bryce canyon geloof ik heette die camping Ruby´s in,