Echt balen want ik wilde even goed oefenen met buitenrijden...Hebben jullie hier ook last van gehad? Ik hoop dat ze de boel snel opruimen, maar de bossen zullen wel niet zo'n prioriteit hebben. Wat denken jullie?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Echt balen want ik wilde even goed oefenen met buitenrijden...

Karin schreef:Uit betrouwbare bron weet ik dat men op dit moment druk bezig is met opruimen in 'jouw' bos (tevens 'mijn' bos). Alle toegangswegen zijn momenteel ook nog afgesloten met dranghekken (idd om veiligheidsredenen). Ik ben er per ongeluk vorige week vrijdag (vlak na de storm) wel geweest, hoorde 's avonds pas dat het eigenlijk niet mocht. Er lagen toen idd nogal wat bomen over de paden, maar zoals gezegd: er wordt de hele week al hard gewerkt om het bos weer begaanbaar te maken.
ik zag op de foto's in je profiel dat je ook in omgeving holten-haarle-nijverdal rijdt. Ook ik was afgelopen vrijdag voor de afzettingen in het bos, en zag pas 's avonds dat er dranghekken waren geplaatst. Hopelijk is het dit weekend opgeruimd, kunnen we weer lekker rijden! Zigomar17 schreef:"mijn" bos is ook erg gevaarlijk ik ben ook fulltime bosritruiter en baal best van deze waarschuwing. Ik ben er nog wel ingeweest wist namelijk niet dat ze het afraden.
Maar voorlopig voor mij even geen bos, arme wij want we haten het om te dressuren.
T@nj@ schreef:Zigomar17 schreef:"mijn" bos is ook erg gevaarlijk ik ben ook fulltime bosritruiter en baal best van deze waarschuwing. Ik ben er nog wel ingeweest wist namelijk niet dat ze het afraden.
Maar voorlopig voor mij even geen bos, arme wij want we haten het om te dressuren.
Kan je misschien stukken fietspad doen of gewoon knolhobbelen in de bak, kan ook heel erg leuk zijn hoor![]()
Ik heb er een handje van de laatste tijd om Bokkers aan te zetten tot illegale handelingen
T@nj@ schreef:Ik heb er een handje van de laatste tijd om Bokkers aan te zetten tot illegale handelingen
![]()
![]()
![]()
Ben zelf ook hartstikke illegaal bezig altijd, ik ga echt niet op de weg rijden als er een fietspad langs ligt hoor, ben niet levensmoe![]()
(ik rij overigens vrijwel niet hoor, loop er meer naast
) T@nj@ schreef:Ja ho Ant, ik bedoel dus niet fietspaden in het bos he, dat bos ging ze nl voorlopig even niet in. Ik bedoel gewoon stukken rijden buiten het bos, in het bos hou ik mij ook aan de ruiterpaden maar als ik niet in het bos rij dan ga ik echt op het fietspad en dan is het meestal ook nog zoals Karin zegt, in de berm van het fietspad(ik rij overigens vrijwel niet hoor, loop er meer naast
)
Antheman schreef:Ik dus niet.![]()
Mijn weidegenoten wél, want dan horen ze of de Tölt goed zit

T@nj@ schreef:Maar als jij niet het bos ingaat, dan ga jij dus wel gewoon op de weg, ook al is er een fietspad? Of rij je alleen maar in het bos?
) Antheman schreef:Krijgen de paarden de kans om het zélf op te lossen!
Eigen initiatief, daar groeien ze van.
Maar je moet goed opletten natuurlijk. Het is niet overal even veilig.
T@nj@ schreef:Ik ga ook wel over de weg maar alleen als er geen fietspad is, wat een muts ben ik he![]()
Hihi, Ant winkelt ook te paard, wil ik ook ooit nog eens doen, ik wil in ieder geval boodschappen gaan doen met pony en kar (sorry, ga lichtelijk offtopic geloof ik)
wij zijn van plan om in het voorjaar door de MC drive te gaan met de paarden