Hallo bokkers,
Ik had reeds een topic geopend een tijdje geleden over vakantieadressen in Drenthe of de Veluwe.
In die gebieden hebben we een aantal leuke adresjes gevonden, maar we willen nu ook even kijken wat Zuid-Limburg te bieden heeft.
Ik zou graag mijn e-pony Silence meenemen, maar mijn ouders rijden niet, dus voor hun moet er wel voldoende te doen zijn.
Vooral mooie wandelroutes in de directe omgeving zijn erg geliefd. Eventuele routes die ik te paard kan afleggen en mijn ouders kunnen lopen zouden helemaal geweldig zijn.
Wat zijn onze vereiste:
*Bungalow, appartement, boerderij, vakantiehuis enz. voor 3-4 personen (wij zijn met 3)
*2 kleine honden toegestaan
*Liefst wat kleinschalig, want we houden van een rustige vakantie.
*ruime stal + weidegang voor Silence (uitmesten en voeren kan ik eventueel zelf verzorgen)
*Uitrijmogelijkheden bereikbaar zonder oversteken van (drukke) wegen (Silence is nog niet verkeersmak). Het mooiste zou zijn, als ik meteen de bossen of de heide op kan.
Dat zijn globaal onze vereiste.
Heeft iemand van jullie wat beschikbaar, of weet er iemand een goed adres, dan lees ik dat graag terug in de topic, want het valt niet mee om voor Limburg iets te vinden op internet.
We zijn van plan om een week tot 10 dagen te gaan net voor of net na het hoogseizoen.
Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door Silence op 01-01-07 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt