Paardrijvakantie - TEXEL! - waar stallen/overnachten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Paradiso

Paardrijvakantie - TEXEL! - waar stallen/overnachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 20:13

Ik heb samen met een vriendin+paard en onze twee vriendjes het idee om december eens met de paarden richting Texel te gaan. Nu alleen de accomodatie voor zowel de paarden als voor ons nog.
Heeft er iemand hier tips met paarden stallen op Texel, wellicht met de mogelijkheid tot huren van een bungalow of zoiets?!

Het idee is vier tot vijf nachten daar blijven, het liefst de paarden een beetje in de buurt, de mogelijkheid tot strandritten, goede stallen en voldoende toezicht op de paarden.

Ik hoor het graag!
Gr Suus

Tibamar

Re: Paardrijvakantie - TEXEL! - waar stallen/overnachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 09:57

Bij het vakantiepark De krim kon jeje paard stallen om te overnachten. Dat ligt vlakbij het plaatsje de Cocksdorp. En in de Koog zit ook een manege, kan daar vast ook wel. Verder weet ik het niet maar er zijn vast wel genoeg mogelijkheden Haha!
Succes!

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:19

Heb je al wat gevonden?
Wij gaan, als we met de paarden naar Texel gaan, altijd naar Hoeve Vrij en Blij, in Den Hoorn.
Super stallen, erg gezellig en daarbij zit een camping, dus lekker dichtbij Knipoog
Voor als je al wat hebt, misschien voor de volgende keer Knipoog
www.hoevevrijenblij.nl

Paradiso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 08:53

Thnx Lachen

gootje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:39

jaa naast de krim kan je! dan kan je ook nog mee met de strand en bosritten als je liver niet aleen wilt, ik heb aleen geen telefoonnummer helaas..