Paardrijden in Ierland??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Paardrijden in Ierland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 10:17

Wij hadden toen ook een temperatuur van rond de 20 graden. Af en toe een bui, maar ook af en toe verbrand van de zon. Ik weet wel dat het de week ervoor daar ook 30 graden was geweest, maar gelukkig hadden wij ideaal paardrijweer. Want met 30 graden paardrijden hoeft voor mij niet zo Knipoog

HannahFrouk

Berichten: 3879
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Paardrijden in Ierland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:13

Ik ben ook wezen paardrijden in Ierland, in de omgeving van Connemara.
Het was wel een no-nonsense vakantie, heel naturel, we zaten daar in een huisje met z'n tweeen, en de paarden stonden vlakbij. We maakten elke dag een lange buitenrit, het was dus niet zo dat we les kregen of dressuurmatig bezig waren. Gewoon lekker rijden en zo.

Het was daar wel de gewoonte dat je je paard ook verzorgde en zo, vonden wij wel leuk.

Mendi

Berichten: 2288
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Paardrijden in Ierland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 10:35

Ja, hier nog een Ierland-fan! Ben er denk ik een stuk of 20 x geweest inmiddels! Prachtig mooi land, erg groen en vooral erg duur (helaas).

Mijn vaste adres is: http://www.connemara-trails.com/connema ... seback.htm bij Willie Leahy.
Ik heb de Coast trail en Connemara trail diverse malen gedaan en nooit een moment van verveling gehad! Het is echt de moeite waard om een keertje mee te gaan.
Hij heeft paarden in alle soorten en maten, maar vooral Connemara pony's, oersterke en vooral slimme dieren.

Wat ook gaaf is om een keer te doen is het winterprogramma: cross country springen! Over heggen, muren en speciaal aangelegde cc hindernissen. Maar daar moet je dan weer van houden. Je kan dan ook meedoen met een echte jacht.