Laatst kwamen wij met de rijvereniging op het idee om een weekendje weg te gaan. Ik heb toen gezegd dat ik dit wel wilde regelen. Ik heb ondertussen al wel op internet was rondgekeken en wel enkele dingen gevonden, maar ik hoopte hier nog wat goede tips te vinden. Het gaat er vooral om een locatie te vinden die groot genoeg is, het aantal deelnemers is nog niet bekend, maar ik ben nu vooral aan het kijken naar locaties vanaf 20 personen. Waar in Nederland is niet zo belangrijk, wij komen zelf uit Brabant.
Verder zoeken we iets waar we naast 20 personen ook paarden kunnen stallen, het is nog niet zeker of dit er ook zo veel gaan worden. Het zou ook heel leuk zijn als het mogelijk is om paarden te huren voor degenen die hun paard liever niet meenemen. Natuurlijk is het dan ook leuk om goede uitrijmogelijkheden te hebben.
Mocht je iets weten wat (ongeveer) aan deze eisen voldoet, of iets heel anders wat misschien ook interessant is, laat het weten, ik ben heel benieuwd wat de mogelijkheden zijn!
Alvast bedankt!