EP4D schreef:
Wij Nederlanders houden er gewoon van om elkaar te betuttelen en tot in den treure te regelen.
Vanmiddag reed ik nog geen 100 meter het bos in, of er komt een mountainbiker voorbij met een grote bek dat ik op de ruiterpaden moet rijden. En ik de afgelopen jaren maar denken dat die witte paaltjes met een hoefijzer toch echt een ruiterpad markeerden.
En DAT is nu juist het hele eiereten!
Elkaar beperken, elkaar niets gunnen, elkaar maar van alles ontzeggen! DAt kunnen de afgunstige nederlanders heel goed! Paarden zouden ook wild opjagen. My ass! Iedereen weet namelijk dat dat niet zo is! Het zijn dood ordinaire smoesjes om mensen dingen af te nemen. Ik blijf het daarom zeggen, Nederland is te vol met al die mensen! Daar krijg je alleen maar dit soort ellende van.
Regels moeten er zijn om REDELIJKE reden! niet om de regels, en niet om onnodig beperkingen op te leggen. Daar moet je ook over nadenken Opala! Daarom wordt het heus niet meteen chaos als zulke onredelijke regels aan de laars worden gelapt. Mensen moeten voor zichzelf opkomen, anders mogen ze straks helemaal niets meer!
EP4D schreef:Ook zoiets: aanlijnen van honden.
Over het waarom is weinig voorlichting vanuit natuurbeheerders.
Even een prijsvraagje hier:
Waarom zou een hond moeten zijn aangelijnd in het bos?
Ook vanwege het wild. Dus kunnen honden in de bouw niet meer los, en niet meer in de bossen, en dan zijn er mensen die zeggen dat het op het platteland OOK al niet mag. Dus komt het er op neer dat dat ook nergens meer mag. Lekker tolerant he!
Nederlanders zijn helemaal niet zo'n dierenliefhebbers!
Laatst bijgewerkt door Desiree op 03-10-06 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt