waar, wanneer en hoe op t strand?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

danamuts

waar, wanneer en hoe op t strand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 13:35

Hoi allemaal,
Ik wil erg graag een keertje op het strand rijden met mijn vp. Nu is mijn vraag eigenlijk, waar kan dat het beste (en mag het ook). Ik heb geen zin om eerst 3 uur naar het strand te rijden, dan een uur te rijden en dan weer 3 uur op de trailer terug naar huis, dus ik zoek eigenlijk een huisje of appartement met een weitje, of stal (2) erbij. Wie heeft er goede ideeen. Ik woon zelf in valkenswaard. Dus naar den helder rijden is echt te ver.
Alvast bedankt!

dropje2

Re: waar, wanneer en hoe op t strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:45

Dus naar den helder rijden is echt te ver.
[/quote]"

Jammer, we hebben zulk mooi strand hier en lekker rustig Whoosh!

Maarre, in Schoorl bij Manege de Poelenburg kun je geloof ik ook overnachten, ideetje?

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 14:06

den helder is vanuit hier met de auto al 3 uur, laat staan met een trailer. en ik heb er al zo een die een trailer eigenlijk niet zo heel leuk vindt, dus ik wil het hem niet aan doen om ruim 4 tot 5 uur op dat ding te staan. maar misschien als je een heel leuk idee hebt? bedoel voor overnachtingen. Ik bedoel, hij moet het eigenlijk maar leren, en als hij het strand geweldig vindt (denk het wel, op de hei kent hij ook maar 1 ding: gasgeven), dan vergeet hij die trailer misschien wel weer (stille hoop)
bedankt alvast. Heb je trouwens geen link?

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 17:09

Heeft er niemand meer tips. in zeeland ofzo? Ik weetook niet hoe het in belgie zit aan de kust?

ano0uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:12

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 17:12

dankjewel!

avdamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:42

Nog niet voor dit jaar, maar volgend jaar openen wij onze mini-camping en appartementen met in de schuur paardenboxen zodat je lekker je eigen paard / pony mee kan nemen. Wij zitten net buiten Groede in Zeeuws-Vlaanderen ong 2 km van het strand. Onze site is nog niet af maar je kunt al een kijkje nemen op www.hetplatteputje.nl

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 21:55

kun je me misschien op de hoogte houden? klinkt erg gaaf. Is er dan ook weidegang bij. En hoe groot zijn de appartementen? heb je misschien al enige info over de prijzen? mag ook via PB of mail.
groetjes

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:00

idd bij manege grol.zijn heel veel mensen die dat daar doen. je kan dan ook stallen huren en/of wei voor de paardjes.en ze hebben ook een camping erbij/naast
is heel leuk rijden daar..kom daar ook wel een paar keer per jaar Haha!

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 22:08

camping is heel leuk, maar ik wil in april gaan en om een hoop voor de paarden mee te nemen dan schiet een tent niet op. dat past gewoon weg niet in de auto. En een caravan achter de trailer gaat helaas ook al niet... en we hebben geen 2 auto's met trekhaak...maar misschien overnachtingen daar in de buurt? appartementjes ofzo....of een bokker....haha

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:12

volgens mij hadden ze ook stacaravans te huur of iets dacht ik.
er zijn daar ook superveelcampings enz vlakbij dus vast wel iets te huur.als je even naar de manege belt dan kunnen hun je vast wel adresjes geven enzo.wil ook nog eens met me eigen paardjes gaan.