weekend trektochten op bv. texel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inge_

Berichten: 3609
Geregistreerd: 18-05-06

weekend trektochten op bv. texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 21:06

een paar vriendinnen en ik willen een keer een weekend ergens heengaan (texel ofzo ) om lekker de hele dag te paardrijden (we nemen onze eigen paarden niet mee) dus we moeten een overnachtingsplek hebben en een manege of iets dergelijks waar we paarden kunnen huren.. iemand een idee?

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Re: weekend trektochten op bv. texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:58

Tja wil je perse in nederland blijven?? ik heb een paardenbedrijf met hotel in Duitsland, je kunt gelijk achter bij mij het bos in, de heide op, wat je maar wilt en als je dagtochten wilt maken kun je binnen een dag naar de zee (cuxhaven) waar je heerlijk langs het strand of wad kunt rijden. Alle faciliteiten zijn aanwezig, er is een binnenbak, buitenbak, genoeg ruime stallen, en natuurlijk een prachtige omgeving voor zowel ruiter als paard.

MLightStar

Berichten: 20
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Vlakby Venlo

Re: weekend trektochten op bv. texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:29

Texel heb je in 1 dag wel helemaal gehad hoor! Dat is super klein.

Al_Zawraa

Berichten: 2352
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Re: weekend trektochten op bv. texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:00

Het valt best mee hoe klein Texel is hoor Haha!(25km bij 9km=225km2) Alleen er is niet zo heel veel bos enzo, dus voor een trektocht van 2 dagen ofzo zou je veel langs de weg moeten, en dat is natuurlijk niet zo leuk. Dan kan je beter ergens heen gaan, waar je dagen kunt rijden zonder langs veel wegen te moeten. Ik ben laatst zelf in Drents-Friese Wold geweest(met een endurancewedstrijd), vond ik ook een hele mooie omgeving. Ook de Veluwe lijkt me erg leuk om eens naar toe te gaan, ik weet verder alleen geen overnachtingsadressen ofzo..

itjitse
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-08-06

Re: weekend trektochten op bv. texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 08:43

nee Duitsland is me iets te ver Knipoog

dan maar iets op de veluwe proberen!

ktink

Berichten: 2221
Geregistreerd: 12-02-06

Re: weekend trektochten op bv. texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 14:00

Er worden op stal 't Reelaer ook weekendtochten gehouden. Mischien is dat wat? Dan rij je met een klein groepje een geplande route. Hier zit dus de hele route overnachting enz. enz. bij in. www.reelaer.nl