weekendstalling Nieuwvliet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ozzy1

weekendstalling Nieuwvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 00:14

Weet iemand van jullie een geschikte plek waar ruiters en paarden(4 stuks)
een weekendje kunnen verblijven?
En dan doel ik niet op de manege!
In Nieuwvliet of Cadzand.

Nicole85

Re: weekendstalling Nieuwvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:41

Ik weet niet waar je IN Nieuwvliet-Cadzand kan verblijven met 4 paarden.
Ik weet ook niet welke periode je met de paarden naar het strand wilt, maar medio juli 2007 opent er een nieuwe "camping" waar je je paard kan stallen. http://home.hetnet.nl/~avdamme/

Verder kan ik niks bedenken waar je je 4 paarden kwijt kan.. behalve de manege Nieuwvliet, maar dat wil je niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:53

Bij mijn weten kan je eigenlijk alleen in Nieuwvliet terecht. En anders zet je de paarden daar, en ga je zelf op de camping ernaast als je de huisjes te duur vind? Ik heb nog wel een adres voor je in Sluis www.de-vallei.nl maar da's ook niet goedkoop.

Interessante info trouwens Symo, de site doet het alleen niet... Clown Waar is dat gepland? /Edit, website doet het alleen in IE, ook onhandig gezien ik Mozilla heb Clown

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:26

Citaat:

Een geheel nieuw op te richten mini-camping gelegen aan de rand van het pittoreske dorpje Groede, met zijn fraaie markt en het culturele straatje “Slijkstraatje”, zo’n 2 km vanaf het strand.

De camping is een geschikte startplaats voor vele fietstochten en wandeltochten door de polders,over dijken en natuurlijk over de zeedijk, zodat je kan genieten van de prachtige natuur, mooie gekleurde akkervelden en de zee.

Onze camping zal vanaf 2007 open zijn en zal 15 ruime staanplaatsen bieden van zo’n 200 m2 met electra.

In de nieuw te bouwen schuur komen er sanitaire voorzieningen. Dit zullen voorlopig naar plan 3 wc’s en 3 douches zijn wat indien nodig uitgebreid kan worden naar 6 wc’s en 6 douches.

Tevens is er een ruimte waar u de afwas en de was kunt doen.

In de schuur komt een recreatiezaal, waar men tv kan kijken, kan internetten, en waar de kinderen kunnen spelen, indien het minder weer is, want ook buiten komt er speelplezier.

Ook hebben we voor de grote kinderen 2 grote skelters en voor de wat kleinere kinderen 1 skelter en 2 traptractors.

Wij hebben naast onze schapen ook kippen, 2 geiten en een ezel lopen.

Deze ezel “Pinky” genaamd is zeer braaf en vindt het dan ook heel erg leuk, dat hij aandacht krijgt. We zullen dan ook geregeld de kinderen de mogelijkheid bieden om op zijn rug te zitten en een rondje door de wei te lopen of meerijden in het karretje wat door hem getrokken wordt.

In het andere gedeelte van de schuur komen paardenboxen, zodat u indien u dit wenst ook uw paard / pony kan meenemen en samen op één adres kan vertoeven.

Wat is nu mooier dan langs de vloedlijn rijden met je eigen paard / pony?

Aldus: http://home.hetnet.nl/~avdamme/start%20 ... 0putje.htm

Oftewel in Groede komt die nieuwe mogelijkheid. Ziet er erg leuk uit!!

Maar verder zou ik inderdaad ook alleen Nieuwvliet weten (en aanraden)!!