Waar strand op? Rockanje/ Hoek van Holland?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

uruguay

Waar strand op? Rockanje/ Hoek van Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 19:40

Hallo allemaal!

Waar raden jullie mij aan om het strand op te gaan?

Ik kom vanaf Rotterdam, dus ergens tussen Rockanje of Hoek van HOlland is goed aan te rijden voor mij.

Ik vind het belangrijk dat ik goed kan parkeren (liefst gratis natuurlijk, haha) , dat ik met de paarden veilig het strand op kan (dus geen gladde strandopgang of trappen) en waar het mag en vanaf hoe laat.

Bedankt alvast!!

Marije_jiplover

Re: Waar strand op? Rockanje/ Hoek van Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:44

Je kunt bij Oostvoorne parkeren op de parkeerplaats voor het voormalig autostrand. Bij mijn weten is dat gratis, sinds het geen autostrad meer is. Daar kun je ook meteen het strand op en je kunt daar doorrijden tot aan Rockanje, tot waar daar het badstrand begint. Vanaf Oostvoorne tot aan Rockanje mag je de hele dag rijden, het badstrand van Rockanje mag geloof ik voor 8.00 u 's morgens en na 20.00 u 's avonds.
Je kunt net voor het badstrand via een ruiterpad de duinen in en achterlangs via de duinen weer terug naar Oostvoorne.

Sjonniej

Re: Waar strand op? Rockanje/ Hoek van Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:50

Hoek van Holland mag je tot 1 oktober tussen 9.00 en 19.00 niet komen. Daarna gewoon de gehele dag.
Parkeren is na zessen oid gratis (slag Vlughtenburg), tenminste dat was het vorig jaar nog. Anders heb je aan de strandweg in HvH ook een grote parkeerplaats waar je de hele dag gratis kan parkeren. Nadeel van de Strandweg is dat je het hele dorp doormoet met je trailer en dat je langer onderweg bent naar eht strand.
Door de duinen lopen verder diverse, goed aangegeven, ruiterpaden.