Les Chevaux , Drenthe, wie is er geweest/dazen in augustus?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunniebunnie

Berichten: 1786
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Les Chevaux , Drenthe, wie is er geweest/dazen in august

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:00

Ik ben er in mei geweest op ponykamp
en ik had het heel erg naar me zin
ik had ook niet zo heel veel last van dazen Lachen
Gelukkig

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Les Chevaux , Drenthe, wie is er geweest/dazen in august

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:24

Ik heb daar mijn ruiterbewijs gehaald in een weekend. Was niets op aan te merken! erg gezellig en heel vreindschappelijk. Ze hebben misschien aleen een beetje weinig land voor de hoeveelheid paarden.

beantsje

Berichten: 9297
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Les Chevaux , Drenthe, wie is er geweest/dazen in august

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:26

freespirit schreef:

Nou dat overdreven reageren valt wel mee hoor !!! Ik woon bijna naast Les Cheveaux en kan je zeggen dat ik iedere dag de paarden op stal had en pas weer 'savonds naar buiten. Heb jij het over een stuk over 20 dazen....ik heb mijn paarden omsingelt door een stuk of 2000 dazen gezien Boos! ....en dan overdrijf ik echt niet !!

Voordeel is dat je bij L.C. direct het bos in kunt duiken en dazen vertonen zich minder in (dichte) bos.

Enne...heb je die kudde met Friezen die tegenover L.C. staan niet iedere dag aan de kletter zien gaan door de dazen ?!!! en dat zijn die-hards wat betreft insecten, staan dag en nacht buiten...


Nou, wij wonen ook dicht bij LC en wij rijden gewoon overdag buiten in de zomer. Met een beetje chemische troep is het geen probleem. Ik vind de situatie niet te vergelijken met bijv. Achterhoek of Brabant.