paardenvakantie op de witte wieven september wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Team_Sublime

paardenvakantie op de witte wieven september wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-24 13:05

in het weekend van 13 sept tot 16 sept gaan een vriendin en ik heerlijk met onze paarden wederom naar de witte wieven in nunspeet. een heerlijke plek direct aan het bos.

Ik vroeg me af of in deze tijd nog meer bokkers naar de witte wieven gaan en wie ik dan eens eventueel daar zou treffen! en als er meer bokkers komen kunnen we er wellicht gelijk een bokt/ foto meeting van maken :Y)

Wij zitten daar in een van de blokhutjes en gaan met onze 24 jarige draver en 11 jarige appaloosa/nrps mix

meer die gaan?
Laatst bijgewerkt door Team_Sublime op 27-06-24 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Re: paardenvakantie op de witte wieven september wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:08

Bedoel je de camping in Nunspeet?

Wij gingen daar vroeger elk jaar heen met paard, vaak zelfs 2 weken. Vriendin van me zat juist in vierhouten op Samoza samen met wat toenmalige stalgenootjes.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 21 PR 227,5
[PP] [EJL-ITP] Een jaar wat zo goed begon, maar helaas...
[PW] [Volg] Van hoefzweer naar breuk?

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-24 13:11

MyWishMax schreef:
Bedoel je de camping in Nunspeet?

Wij gingen daar vroeger elk jaar heen met paard, vaak zelfs 2 weken. Vriendin van me zat juist in vierhouten op Samoza samen met wat toenmalige stalgenootjes.

ja bedoelde inderdaad nunspeet, foutje hahaah. heb het ook even aangepast.

voorheen ging ik wel eens naar samoza ( 8 jaar vaste campingklant daar geweest toen ik klein was, nog voor de manege daar verbouwd was. dus haal afentoe vierhouten en nunspeet doorelkaar)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie