Wat wij in het algemeen doen (wij doen dit ook vaak, ook in vreemde gebieden), is ruiterenmennen pakken en naast de fietskaart leggen. In sommige gebieden mag je vrij wandelen en fietsen op wegen en paden, dat is heel makkelijk plannen, maar soms moet je je houden aan mountainbike en fietspaden, dus dan leggen we de kaarten naast elkaar.
Mijn vriend lukt het trouwens best goed om naast het paard te fietsen in stap, alleen niet op mulle paden inderdaad. Maar op veel andere wegen en paden wel. Het enige wat hij niet bijhoudt is rengalop
. En uiteraard doen we ook wedstrijdjes, maar dat is niet helemaal eerlijk
.
Als je hapklare routes wil, heb ik die nog wel ergens, maar niet voor jouw gebieden, wel voor veluwezoom (en Brabant...)
Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"