Evenementen lange tochten rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KvH1992
Berichten: 33
Geregistreerd: 24-08-21

Evenementen lange tochten rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 09:11

Heey allemaal,

Ik ben op zoek naar (meerdaagse) trektochten met je paard in Nederland. Ik ben bekend met de Eper Paardenvierdaagse en de Bronckhorst meerdaagse.

Ik vroeg me af of er meer van zulke dingen georganiseerd worden, mag op zeer kleinschalig niveau en bijvoorbeeld voor 1 dag/rit zijn.

Hoor graag jullie ervaringen!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 09:19

De paarden vierdaagse in Zorgvliet.

Ibbel

Berichten: 49140
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Evenementen lange tochten rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 09:29

Neem eens contact op met de NVVR - Ned vereniging van vrijetijdsruiters. De leden daarvan organiseren regelmatig kleinschalige dagtochten en meerdaagse ritten.

KvH1992
Berichten: 33
Geregistreerd: 24-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-24 16:38

Ibbel schreef:
Neem eens contact op met de NVVR - Ned vereniging van vrijetijdsruiters. De leden daarvan organiseren regelmatig kleinschalige dagtochten en meerdaagse ritten.



Super! Daar zie ik veel leuke dingen tussen staan! Ook wel veel voor enkel leden en met die afstand is het niet te doen om lid te worden. Ik kom uit de Randstad

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 16:44

Ermelosche Paarden Tweedaagse. Laatste weekend van augustus. Wordt gestart vanaf een rijvereniging maar ernaast is een pensionstalling, die vakantie stalling aanbiedt (en ook zeer nette slaapkamers voor de eigenaars hebben)

Werkte de 1ste jaren als vrijwilliger mee. Dit jaar wordt de 3de jaar dat ik beide dagen ga starten (zodra je kan inschrijven) en 4de jaar dat ik mee rij. Tip, boek op tijd die stallen, want dat gaat hard. Al staat er nu bijna 16 stallen leeg, in tegenstelling tot de normale 4 voor dit soort dingen.

ikke

Berichten: 37550
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:44

KvH1992 schreef:
Ibbel schreef:
Neem eens contact op met de NVVR - Ned vereniging van vrijetijdsruiters. De leden daarvan organiseren regelmatig kleinschalige dagtochten en meerdaagse ritten.



Super! Daar zie ik veel leuke dingen tussen staan! Ook wel veel voor enkel leden en met die afstand is het niet te doen om lid te worden. Ik kom uit de Randstad

Daar woont een belangrijk deel van de leden :j

De weekenden zijn volledig verzorgt, tenzij anders vermeldt en er wordt plat gezegd wel elke maand een weekend georganiseerd.

Dus tot binnenkort? :D

vayake
Berichten: 244
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 23:39


Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Evenementen lange tochten rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 00:01