Apple Watch SE op buitenrit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Forester13
Berichten: 15
Geregistreerd: 23-10-23

Apple Watch SE op buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 14:47

Hallo,

Met Black Friday overweeg ik een Apple Watch SE 2022 aan te kopen. Het doel is om me met vooraf uitgestippelde ruiterritten (RouteYou, Komoot, …) te laten begeleiden.

Helaas vind ik online maar heel weinig info, ervaringen,… of dit off road wel goed werkt. Worden alle baantjes goed aangekondigd en is dat visueel mooi te bekijken op het scherm… enz

Er zijn ook nog andere merken dan Apple Watch, maar ik heb een iPhone waardoor ik denk dat dit de beste optie zou zijn (ook handig voor andere toepassingen). Evenwel zijn andere suggesties ook welkom :)

Alvast dank voor jullie feedback.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Apple Watch SE op buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 14:53

Ik heb de eerste versie van de Apple Watch SE, van 2020 dacht ik. Ik vind hem heerlijk :j
Ik heb hem nog niet gebruikt met vooraf uitgestippelde routes, maar dat is zeker mogelijk. Wel gebruik ik hem regelmatig om de route naar huis te berekenen als ik midden in het bos verdwaald ben :)) Dat doet ie perfect! Ik gebruik daar gewoon de Apple maps app voor, en die kent alle kleine wandelpaadjes in het bos. Je moet hem op wandelen zetten, en dan maakt ie een mooie route door het bos in plaats van direct naar de eerste de beste hoofdweg te gaan.
Die apple maps app is heel duidelijk op de watch.

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Apple Watch SE op buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 15:31

Geen ervaring met de Apple Watch maar je weet dat black friday gisteren was toch?

Forester13
Berichten: 15
Geregistreerd: 23-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 15:46

8nnemiek schreef:
Ik heb de eerste versie van de Apple Watch SE, van 2020 dacht ik. Ik vind hem heerlijk :j
Ik heb hem nog niet gebruikt met vooraf uitgestippelde routes, maar dat is zeker mogelijk. Wel gebruik ik hem regelmatig om de route naar huis te berekenen als ik midden in het bos verdwaald ben :)) Dat doet ie perfect! Ik gebruik daar gewoon de Apple maps app voor, en die kent alle kleine wandelpaadjes in het bos. Je moet hem op wandelen zetten, en dan maakt ie een mooie route door het bos in plaats van direct naar de eerste de beste hoofdweg te gaan.
Die apple maps app is heel duidelijk op de watch.


Dank je om je ervaringen te delen :)
Mooie tip betreft de Apple Maps app :j
Laatst bijgewerkt door Forester13 op 25-11-23 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Forester13
Berichten: 15
Geregistreerd: 23-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 15:54

Jokonootje schreef:
Geen ervaring met de Apple Watch maar je weet dat black friday gisteren was toch?

:D
Hier in Vlaanderen regent het… en het regent ook black fridays, al de hele week, dus ook nu nog… En cyber monday komt er ook aan…
Wel op te letten, want er zijn maar weinig échte kortingen. Voor de SE is dat ook slechts 10%, maar beter dan niks. :)