Celebi schreef:Ik verbaas me er ook altijd een beetje over dat iedereen altijd in roze, blauw of groen verschijnt. Kan erg verwarrend werken en het is inderdaad officieel verplicht om rood en wit te voeren. Wit is vrij makkelijk met die witte hals ringen. Die zijn echt vreselijk goed zichtbaar en nog oplaadbaar ook. Voor achter vind ik het lastiger. Had van die clips van de Kramer maar daar ben ik er 2 opeens van kwijt en de ander doet het niet meer. Nooit gebruikt want had ze einde van vorige winter gekocht. Zo'n hardloop tuig werkt voor mij niet omdat ik nog een airbag aan heb en daar mag niks overheen. Zit dus nu te kijken naar fietslampjes, maar die zijn ook wel weer klein. Ik ga nog even verder zoeken!
Die staart bandage hierboven vond ik er mooi. Blijft dat een beetje zitten?
Action heeft grotere fietslampen met een siliconen ding. Staart invlechten en dan door de vlecht en vast maken. Zo doe ik het. En die lichten zijn niet te missen, ik heb ook een kleinere van de Xenos, geven ook goed licht. Die kleine rot mini lampjes met touwtjes zijn best slecht te zien. Die gebruik ik dan ook niet.