Ik heb al een beetje lopen zoeken hier op het forum, maar ik kon door de bomen het bos niet zien, dus vandaar dit topic

Ik heb van mijn ouders een tegoed voor een buitenrit gekregen, en ik mag dus zelf kiezen waar ik dit wil doen. Maar ik heb geen flauw idee waar en ik was benieuwd of jullie nog tips hebben!
Ik heb meer dan 5 jaar rijervaring, maar ook al meer dan 3 jaar niet meer actief gelest nadat ik een pony heb gekocht waarmee ik niet kan rijden, is ze een beetje te klein voor

Vanwege deze pauze wil ik een rustige buitenrit, zonder galop. Lekker rustig kunnen genieten van de natuur dus!
Qua locatie zou het heel tof zijn als het een uniek natuurgebied is, bijvoorbeeld door het heuvelachtige gebied in Zuid Limburg, of een mooie strand/duinrit. Of gewoon een prachtig bos waar eventueel wild te zien is. Maakt opzich niet heel veel uit, als het maar uniek/mooi is. Ik ben in bezit van een rijbewijs dus regio maakt niet uit, wel er best een eindje voor rijden als het nodig is.
Mijn voorkeur ligt bij iemand die buitenritten met haar eigen paarden organiseert of een kleinschalig bedrijf/manege die buitenritten organiseert, liever geen grote maneges. Ik pluk ook liever een paard uit de paddock/wei dan uit een stal, geeft me toch een wat fijner gevoel dus graag de buitenrit bij iemand/een bedrijf die hun paarden lekker buiten houden

Best wat eisen/voorkeuren, en als dat nog niet genoeg is, zou het echt de kers op de taart zijn als het paard waar ik de buitenrit mee doe een Appaloosa/Noriker/gestippeld paard kan zijn. Da’s toch wel een grote droom van mij

Maar beslist niet verplicht, anders is het echt een speld in een hooiberg ben ik bang

Ben allang blij als ik een toffe rit kan vinden die wel aan mijn andere voorkeuren voldoet!
Wie heeft de gouden tip voor mij?