Ineke2 schreef:Prachtig rijden zeg, wat een heerlijke plaatjes!
Was idd een schitterende omgeving.
marga1 schreef:Top Belker.
Dank je.
speurneusc schreef:wij zijn bij de paint ranch geweest, wij hadden 2 paints dus zo kwamen we daar terecht. Mooi he die uitzichten te paard.
De paint ranch ken ik niet, waar zitten die?
Daihyo schreef:Gaaf zeg!
Absoluut.
Elisa2 schreef:Ziet er echt gaaf uit! ben een paar jaar terug in die omgeving geweest en bij kasteel Kasselburg. Het is echt een prachtige uitgestrekte omgeving en het lijkt me heel gaaf om die per paard te kunnen verkennen.
Idd heel veel ruimte en rust. Met eigen paard is helemaal super.
Maanon_ schreef:Heerlijke plek daar hè, fantastisch om te rijden (aan de foto’s te zien is dat ook goed gelukt

) en ontzettend lieve mensen! Wij gaan er met (en zonder) de paarden ook graag naar toe

Absoluut een super plek met hele fijne mensen. Ze hebben 2 hele mooie bedrijven.
Laurora schreef:Waauw wat vet!
Ik ben al meerdere keren in deze omgeving geweest, helaas nog nooit met paard, maar dit staat zooo op mijn wenslijstje!
Dit stukje eifel is voor mij het allermooiste stukje Duitsland.
Verliefd ook op Kasselburg

Kasselburg zijn we niet geweest, maar wel gezien vanuit de verte. Het is idd een heel mooi stukje Duitsland.
Getup schreef:Is inderdaad een super fijn adres, ook zonder paard.
De omgeving is nog mooier en de paden beter als ik verwacht had.
Heb een top vakantie gehad ( was een zwembad bij, yay ).
Paarden werden er wel lekker moe van, het was natuurlijk ook warm, maar we hebben altijd s ochtends gereden.
Ik heb scootboots voor onze 3 paarden, dat ging ook top.
Was echt de moeite waard.
Cheytjuh schreef:Oh wat ziet dat er heerlijk uit zeg ! Eentje om op mijn lijstje te zetten voor een paardenvakantie met vriendlief

Prachtige foto's en het ziet ernaar uit dat jullie hebben genoten !
Absoluut. Je moet wel je eigen paarden meenemen, ze hebben helaas geen geschikte paarden voor gasten.
Renee1991 schreef:Hé wat grappig! Wij zitten elk jaar met de Volvo club in Rockeskyll. Prachtige omgeving daar, ik herken de gekleurde rotsen. Wat gaaf om dit met je paard te doen

Ziet er fantastisch uit!
Dankjewel. Het was fantastisch.
tine10 schreef:Wat een heerlijke vakantie!! en wat is Johnny toch een knapperd

Johnny is te leuk, die misten we wel. Anders had die mee gemogen langs de fiets.
janouk schreef:Wauw wat zalig.

Neon schreef:Oehhh Parijsse Johnny
Heerlijke vakantie zo te zien

Jorex schreef:Wat een prachtige uitzichten daar!
Heerlijk genieten met je paard zo!
Dankjewel.