Ik zou dit jaar heel graag mijn paard een paar maanden meenemen naar Terschelling. Zelf zou ik dan een zomerbaantje willen nemen. Nu weet ik dat het niet makkelijk is om een plekje te vinden voor mijn paard op Terschelling. Ik heb wel wat lijntjes uitstaan, maar tips zijn altijd welkom natuurlijk.
Verder vind ik de overtocht nogal spannend. Mijn paard is hartstikke braaf op de trailer, heeft wel altijd een beetje gezonde spanning om zo maar te noemen, maar heeft niet ieder paard dat?
Optie is om een trailer te huren en dan zelf met mijn paard de overtocht te maken. Nu heb ik hier en daar ook gehoord dat er wel eens iemand is die paarden meeneemt met zijn vrachtwagen voor de overtocht. Weet iemand hier toevallig meer van? Of zijn er misschien paardentaxi's die op Terschelling komen?
Van kleins af aan kom ik al op Terschelling en rijd ik daar ook paard. Het is dan ook een echte kinderdroom om met mijn eigen paard naar Terschelling te kunnen gaan en daar heerlijk te kunnen rijden. Echter maken we nu niet echt buitenritjes, vanwege de weinige uitrijmogelijkheden. Dus het is maar hopen dat hij er net zo van kan gaan genieten als ik!
Ervaringen van jullie zou ik ook heel leuk vinden om te lezen