Dabo schreef:Veluwe
Epe, pannenkoekenhuis de Ossenstal
Bij de Chantarel dacht ik dat je daar alleen mag parkeren als je daar ook verblijft in het hotel (helaas)
mellamoshan schreef:Dabo schreef:Veluwe
Epe, pannenkoekenhuis de Ossenstal
Bij de Chantarel dacht ik dat je daar alleen mag parkeren als je daar ook verblijft in het hotel (helaas)
Ik heb hem erbij gezet. Cantharel zeker? Voorheen mocht het wel, althans heb ik een paar keer gedaan.
@tancreda, ik had hem in de tussentijd erbij gezet want bedacht mij inderdaad dat die in het rijtje hoorde.
Tancreda4 schreef:Ik wilde leersumse veld zeggen, maar die staat er al bij. Juffrouw Tok bij de ginkelsr heide kan volgens mij ook, maar zelf mog nooit geweest dus dat weet ik niet zeker.
Marije_jiplover schreef:Tancreda4 schreef:Ik wilde leersumse veld zeggen, maar die staat er al bij. Juffrouw Tok bij de ginkelsr heide kan volgens mij ook, maar zelf mog nooit geweest dus dat weet ik niet zeker.
Op het terrein van Juffrouw Tok is het tegenwoordig verboden voor trailers.
Je kunt wel aan de overkant van de weg bij de schaapskooi parkeren, maar dan ben je in het restaurant wel een best eindje van je trailer vandaan.
prompter schreef:Zuid-Holland - Meijendel bij Wassenaar. De trailer staat niet vlakbij het restaurant (ca 1 km verderop), maar je kunt je paard wel bij het restaurant stallen
pillow schreef:prompter schreef:Zuid-Holland - Meijendel bij Wassenaar. De trailer staat niet vlakbij het restaurant (ca 1 km verderop), maar je kunt je paard wel bij het restaurant stallen
Is dat regio Veluwe?
Nimmy schreef:Vlakbij cantharel zit het leesten, daar is een ruime maar wel drukke (veel loslopende honden) parkeerplek met daarbij een veredelde snackbar. Ze hebben daar wel lekker softijs in de zomermaanden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker