2misty2 schreef:Sahara in Ommen ken ik. Overigens nog nooit gereden.
Zwarte Dennen in staphorst ook nog niet geweest
Heerde ken ik indd, uitspanning de schaapskooi maar ook de ossenstal.
Molencaten is ook nog een idee. Enig idee waar je makkelijk kan parkeren?
2misty2 schreef:Sahara in Ommen ken ik. Overigens nog nooit gereden.
_Mar3 schreef:2misty2 schreef:Sahara in Ommen ken ik. Overigens nog nooit gereden.
Is op loopafstand van de carpoolplaats.
Wieke schreef:Ik deed/doe redelijk vaak rondje lemelerberg, makkelijk parkeren en niet ver van Zwolle.
2misty2 schreef:Marie111 schreef:Ik weet niet hoe lang je wil rijden, maar wellicht is een rit in het Kuinderbos ook een optie?
Momenteel mag ik nog maar een half uur. Hopelijk straks uitbreiden.
Mac schreef:Parkeerplaats Veluwe Pompstation (Wapenveld) is lekker ruim om met een trailer heen te gaan en fijn te parkeren.
Parkeerplaats Tonnebergroute (Heerde) is lekker dicht bij de afslag (29).
Die zijn beide in het Zwolse Bos. Daar kun je heel mooi rijden en de routes sluiten bij het Heerderstrand aan op de bossen van Heerde als je een langere rit wilt maken.
Marie111 schreef:2misty2 schreef:
Ik bedoelde, hoe lang je onderweg wilt zijn naar de locatie. Vanuit Zwolle is het met de auto ongeveer 40 tot 50 min met de auto.
2misty2 schreef:Wieke schreef:Ik deed/doe redelijk vaak rondje lemelerberg, makkelijk parkeren en niet ver van Zwolle.
Ja lemelerberg is mooi ja! Voor mijn paard momenteel niet goed. Die heeft een blessure aan de meniscus. Ik weet niet of het in de toekomst wel kan maar een helling vermoed ik van niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers