Een tijdje geleden ben ik met een groepje naar de Drunense duinen geweest met de paarden. Toen zijn wij daar flink nogal de weg kwijt geraakt. We willen nog een keer gaan maar niet nogmaals de weg kwijt raken. Nu kwam ik op ruiterenenmennen.nl met verschillende routes en eventueel ook de mogelijkheid om zelf routes te plannen. Nu heb ik wat vragen:
- Welke app gebruiken jullie onderweg? Ik las ergens Komoot of Locus Map. Wie heeft er ervaring met een van deze apps? In beide apps kun je niet aangeven te paard te gaan. Is dat een probleem? Welke sport kiezen jullie dan? Mijn eerste gevoel is dat Komoot overzichtelijker is, bij Locus Map zie ik allemaal verschillende kleuren waarvan ik niet terug kan vinden welke kleur, wat betekend?
- De heide staat in bloei maar ik kan niet goed op de kaart vinden waar deze precies is in de Drunense Duinen, hoe vind ik dat uit?
- Omdat het al zo lang droog is willen we de zandvlaktes ontwijken. Die is gelukkig goed terug te vinden op de kaart

- Hoe nemen jullie je telefoon mee? Ik wil hem niet steeds uit mijn mobiel zak van mijn rijbroek hoeven te halen. Heeft iemand ervaring met zo'n band om je arm?
- Heeft iemand deze route al eens gereden, hoe is die? https://www.ruiterenenmennen.nl/C247-Br ... 16-km.html