Sure_lee schreef:Overnachting bij de Oscarhoeve in Ede en dan begeleiding van Nanda van Gids te paard over de Veluwe. Ze hebben geen solarium maar de rest wel.
Jessie2020 schreef:Wat een goede tip is dat zeg! Leuke site ook. Klinkt geweldig. Heb jij persoonlijke ervaring met haar?
Jessie2020 schreef:Wat een goede tip is dat zeg! Leuke site ook. Klinkt geweldig. Heb jij persoonlijke ervaring met haar?
Elisa2 schreef:Jessie2020 schreef:Wat een goede tip is dat zeg! Leuke site ook. Klinkt geweldig. Heb jij persoonlijke ervaring met haar?
Ik ken haar persoonlijk, ze heeft ook jarenlang de bosritten begeleid bij de Woelige stal. Als er een de bossen op haar duimpje kent..
Dorien66 schreef:Jessie2020 schreef:Wat een goede tip is dat zeg! Leuke site ook. Klinkt geweldig. Heb jij persoonlijke ervaring met haar?
Ik heb een jaar of drie geleden met een vriendin een rit bij Nanda gemaakt. Mijn vriendin had haar eigen paard mee, ik zat op een Araghon, een paard van Nanda. Ze is een fijne gids, vertelt het een en ander over de omgeving waar je rijdt en de avonturen die ze daar heeft meegemaakt. Ze houdt ook goed rekening met de paarden (het kan soms mul zijn) en de ruiters. Aanrader dus.
Toen ik er reed, was dat vanaf Stoeterij Willemien in Otterlo. Volgens mij staat ze daar nog steeds. Je kon er toen zelf ook een plek voor je paard reserveren.
https://www.facebook.com/nandagidstepaard
Jessie2020 schreef:Elisa2 schreef:
Wat een goede tip is dat zeg! Leuke site ook. Klinkt geweldig. Heb jij persoonlijke ervaring met haar?
Ik ken haar persoonlijk, ze heeft ook jarenlang de bosritten begeleid bij de Woelige stal. Als er een de bossen op haar duimpje kent..
Beetje suffe vraag misschien.. maar is het een “lieve” vrouw (ben niet zo’n held buiten namelijk en m’n paard ook niet echt). Als ik zenuwachtig ben helpt het altijd als er een rustig iemand bij is, dan is het zo weg. Maar als er een geen aanstellerij sfeertje heerst dan werkt dat niet bij ons.
Jessie2020 schreef:Dorien66 schreef:Ik heb een jaar of drie geleden met een vriendin een rit bij Nanda gemaakt. Mijn vriendin had haar eigen paard mee, ik zat op Araghon, een paard van Nanda. Ze is een fijne gids, vertelt het een en ander over de omgeving waar je rijdt en de avonturen die ze daar heeft meegemaakt. Ze houdt ook goed rekening met de paarden (het kan soms mul zijn) en de ruiters. Aanrader dus.
Toen ik er reed, was dat vanaf Stoeterij Willemien in Otterlo. Volgens mij staat ze daar nog steeds. Je kon er toen zelf ook een plek voor je paard reserveren.
https://www.facebook.com/nandagidstepaard
Kan je daar ook overnachten of moet ik dan een hotelletje vinden in de buurt? Als je dat toevallig weet.
Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 1 bezoeker