Paardrijdtochten spanje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bobbejaan
Berichten: 117
Geregistreerd: 24-05-22

Paardrijdtochten spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-22 19:28

Benieuwd of jullie adressen hebben voor buitenrijd vakanties met pre in spanje die betaalbaar zijn. Stuitte gisteren op een mooie site, maar is oorspronkelijk een Russische organisatie, dus dat gaat het niet worden, was wel betaalbaar en super adressen door heel Europa

Rosalie_91
Berichten: 92
Geregistreerd: 13-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 19:53

Ik heb een aantal jaar geleden via trailfinders/horseholiday een trektocht in Spanje geboekt, zij zijn een soort reisbureautje die van alles regelen met de bestemmingen. Later kwam ik er achter dat ik met de lokale organisatie Panorama Trails op stap ben geweest (waar je dus ook rechtstreeks zou kunnen boeken). Ik kan beide aanbevelen, alles in Spanje was top geregeld, prachtige paarden, hele mooie tochten en prima overnachting locaties. En ik was ook heel tevreden over het reisbureau als tussenstap, toch makkelijker om alles te regelen in je eigen taal (incl vlucht, transfer etc, en toen mijn bagage niet aankwam op de luchthaven werd ik ook door hen bijgestaan, toch prettig om er niet helemaal alleen voor te staan op zulke momenten ;) )
‘Mijn’ paardje was overigens een Andalusiër geloof ik, ze hebben zeker een aantal PREs mee lopen en het eea aan Iberische kruisingen.