Waar buitenrit onder begeleiding incl. onervaren persoon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eskimo
Berichten: 3047
Geregistreerd: 04-04-07

Waar buitenrit onder begeleiding incl. onervaren persoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-22 19:08

Hi Bokkers,

Mijn vriend en ik zouden graag eens een begeleide buitenrit willen maken, we hebben alleen geen idee waar we moeten beginnen met zoeken... We wonen zelf in de omgeving van de Utrechtse Heuvelrug, maar in principe maakt afstand voor ons niet veel uit.

Goed om te weten: mijn vriend heeft geen ervaring met paarden. (heeft vroeger als kind zijnde eens op een paard gezeten, maar niet meer dan dat). Ik ben zelf opgegroeid met paarden, maar helaas 10 jaar geleden afscheid moeten nemen van deze passie en sindsdien niet meer op een paard gezeten.

Daarnaast ben ik ook zwanger, zit nu rond de 23 weken. We zijn dus echt op zoek naar een rustige buitenrit onder begeleiding, waarbij je gewoon lekker kan genieten van de mooie omgeving en waar onervaren ruiters ook welkom zijn.

Nu weet ik eerlijk gezegd dus niet of er buitenritten worden aangeboden aan onervaren personen. Mijn vriend vindt paarden leuk, is er niet bang voor en de buitenrit was ook zijn idee... Maar ik kan me voorstellen dat er misschien wat basiskennis geƫist wordt.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen en misschien de gouden tip heeft!

Sure_lee

Berichten: 10423
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 19:15

Ik ga regelmatig met mijn vriend zonder ervaring naar the mill ranch.
Echt een topplek. Ik ga ook wel eens met mensen met veel ervaring. Die ritten zijn ook heel leuk met veel draf en galop.
Maar de beginners ritten vind ik ook leuk. Doen ook stukjes draf als dat bij alle groepsleden lukt. Ze leggen uit hoe dat werkt dus hoef je nog niet eerder hebben gedaan
De omgeving is prachtig.
Afbeelding

Amber_anne

Berichten: 6947
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 19:19

Ik ga ook met mijn vriend naar de mill ranch. Hele rustige paarden en gewoon een fijne ontspannen rit

Surelee wat grappig ik heb ook op het paard gereden waar je vriend op zit. Zag er alleen iets anders uit :+ Afbeelding

Sure_lee

Berichten: 10423
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 19:28

Hahaha geniaal. Volgens mij heb ik er ook een keer op gezeten.. ziet er vergelijkbaar uit.

Afbeelding

MarrieLeen

Berichten: 11393
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Waar buitenrit onder begeleiding incl. onervaren persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 19:31

Hier inderdaad ook goede ervaringen met the Mill Ranch. :j
Fijne begeleiding, lieve paarden en idd een prachtige omgeving.

Eskimo
Berichten: 3047
Geregistreerd: 04-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-22 19:38

Wat leuk! Precies wat we zochten. Ik ga eens contact met ze opnemen :j

Sica
Moderator Kantine

Berichten: 5025
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Re: Waar buitenrit onder begeleiding incl. onervaren persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 10:46

Omdat deze daar beter past, verplaats ik het topic naar Buitenrijden, Ruitervakanties en Trektochten [BRT]

Sem_
Berichten: 7767
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Waar buitenrit onder begeleiding incl. onervaren persoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 11:02

Mill Ranch inderdaad! Goede ervaringen met zowel de gevorderden als beginnersritten.