Gids gezocht voor buitengewone buitenritten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ruitervreugd
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-03-22

Gids gezocht voor buitengewone buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-22 19:22

Welke 'buitenruiter' m/v die goed de ruiterroutes kent in eigen streek of ergens anders in de Benelux heeft interesse om een gepassioneerde 'buitenruiter' daar te gidsen? Eventueel gecombineerd met 'eigen paardvakantie' voor meerdere dagen in een paardvriendelijk B&B/hotel/appartement met weidegang. Ik berijd een (bijna) 8-jarige Rocky Mountain Horse, gewend aan locale buitenritten van 1 tot 1,5 u. in bos en veld (3x per week tijdens alle seizoenen) en gedraagt zich op buitenrit beleefd t.o.v. vreemde paarden. Mijn 1.58 m Rocky ruin is Parellimatig beleerd, staat 24/7 in kuddeverband buiten, loopt binnen en buiten bitloos en ijzerloos op alle terreinsoorten en is trailermak, verkeersmak en strandmak. Wie heeft interesse om gezamenlijk op pad te gaan? P.S.: zwemmen met paarden (echt zwemmen, dus niet enkel door een plas/ven/meer/branding stappen, draven en galopperen, maar daadwerkelijk loskomen van de bodem en moeten zwemmen) is nog een onvervulde persoonlijke wens van mij (bucketlist). Een ervaren ruiter m/v die hiertoe gelegenheid weet te bieden binnen de Benelux, is dus extra welkom om een hippisch voorstel te doen!

Onali

Berichten: 18493
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Gids gezocht voor buitengewone buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 19:32


Bismarck

Berichten: 1814
Geregistreerd: 09-01-09
Woonplaats: Achterhoek

Re: Gids gezocht voor buitengewone buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 19:38


ikke

Berichten: 37626
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:12

Zie mijn onderschrift.

Ik krijg 'm niet te pakken maar als je van Vlaanderen bent, is er ook een vlaamse tegenhanger: de VVR.

Ruitervreugd
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 15:30

Onali, Bismarck & ikke: bedankt voor de informatie!

vayake
Berichten: 244
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 09:06

Ik ken op veel plekken grensstreek noordbrabant en Antwerpen hele mooie routes.
.