Ik ben opzoek naar zeeuwen die het leuk vinden om af en toe samen buiten te rijden
Ik heb een 5 jarige kwpn ruin. Hij staat in grijpskerke. Vanwege zijn leeftijd ga ik nog niet alleen naar buiten en zeg nou zelf samen is veel leuker.
Omdat buitenrijden goed voor lichaam en geest van zowel paard en mij is, zou ik graag wekelijks een lekkere rit maken. Ik ben in het bezit van een mooie trailer dus kan overal naartoe komen +/- 30min vanaf grijpskerke en voor een mooie speciale rit +/- 1uur.
Mijn paard is verkeersmak, maar durfst bij spanning/frustratie/enthousiasme nog wel eens te bokken. Hij doet dit vaak als we omdraaien op het strand of als ik achter een ander paard in galop ga, ik voel dit aankomen en kan hem hierin goed corrigeren. Hij maakt dan bokkesprongen op de plek en trapt niet naar andere paarden. Hij is er nog nooit vandoor gegaan en altijd lief tegen andere vreemde paarden!
Omdat hij jong is en nog moet leren zou het wel fijn zijn om een beetje voorbeeldpaard erbij te hebben (niet 1 die overal van schrikt en negens langs durft).
Dus zijn er zeeuwen hier die het leuk vinden om af en toe eens een ritje te maken?? Rit mag een uur zijn of 2.5 uur, bos strand polder we vinden alles leuk.