Route voor een buitenrit bij Schoorl.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:19

Rizette schreef:
Arabesk schreef:

Ik ben gebiedsmanager van Noord-Holland en ik heb alle routes onder m'n beheer boven het IJ en alles is nagelopen.

Gaan de ruiterroutes ook echt langs de mooiste plekken of kun je dan toch beter daar gaan wandelen? Voor mij zou beide kunnen maar om ver te gaan rijden met trailer om niet de mooiste plekjes te kunnen zien en ontdekken vind ik dan weer jammer. Ik vind toch vaak dat ruiterroutes bestaan uit een mul smal paadje door de minder mooie minder bezienswaardige stukken en dat vind ik dan weer zonde.


Hangt er vanaf wat je het mooiste vind en welk seizoen het is. Augustus vind ik de paarse wandelroute veruit de mooiste.
Herfst juist de ruiterroutes rondom Bergen. Voorjaar is voor mij redelijk gelijk, maar ik hou van de vogeltjes en die zie je meer te paard. Begin zomer te paard in Schoorl. Dan waan ik me even in een ver land met heuvels en bossen.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 20:35

Even kijken op de kaart van ruiterenenmennen


Afbeelding

Yvette01
Berichten: 406
Geregistreerd: 05-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:32

Daan13 schreef:
Dankzij Ruiterenmennen. Heb ik al eens op privé terrein gestaan...

Ben dus niet helemaal fan ervan om de routes van de site te volgen, vooral omdat we in onbekende omgeving zitten.

Vandaar de vraag voor ervaringen van jullie. :o


Hallo Daan, toegankelijkheid van wegen, paden, eigendommen etc. zijn constant aan veranderingen onderhevig.
Ruiteren & Mennen vraagt dan ook steeds aan gebruikers van de routeplanner, om wanneer er iets niet klopt dit aan ons door te geven.
Dus geef a.u.b. even door waar dat privéterrein was en we halen het eraf.
Alvast bedankt :)