Trailerparkeerplaatsen emsland (Duitsland)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Malu_

Trailerparkeerplaatsen emsland (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-20 18:48

Hallo,

Ik heb eindelijk een eigen trailer en wil volgend jaar lekker op buitenrit met mijn paard. Het Emsland waar je super kunt rijden, ligt op ongeveer 45 minuten rijden van ons. Nu ben ik opzoek naar openbare parkeerplaatsen / maneges / stallen waar ik met de trailer makkelijk kan parkeren en opzadelen.

Aangezien er geloof ik redelijk wat Bokkers ook net over de Duitse grens wonen: Wie kent een plek waar je kunt parkeren en direct het bos in kunt rijden?

callippo

Re: Trailerparkeerplaatsen emsland (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:06

Hier ben ik ook benieuwd naar!
In elk geval níet bij Lathen.
Daar moet je voor 15 euro pp een toegangskaart kopen bij één van de hoofdpachters en die zijn enorm onvriendelijk, helemaal tegen Nederlanders :-(

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-20 19:16

oh welke stal is dat dan?

Ik zou een rustige parkeerplaats met veel ruimte ook prima vinden. Wil geen bemoeials op stallen die zich druk maken als mijn hengst een keer flink brult. :-)

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:11

Bij de Speicherbecken in Geeste is een grote parkeerplaats maar ik weet niet zeker of daar trailers mogen staan. Van daaruit kun je na het oversteken van een weg wel redelijk makkelijk via onverharde wegen in het bos komen.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:13

Reiterhof Rohe en Junkern Beel.

Vanaf waar vertrek je? Als je zuidelijk zit, weet ik nog wel een leuke plek met mooi gebied net onder Emsland

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-20 20:52

Nee zit zelf in de buurt van Leer, dus noorderlijk van Emsland. Tot een uur rijden vind ik oke.

Junkern Beel heb ik van gehoord idd.