8nnemiek schreef:Ik heb kort geleden de Apple watch SE gekochtDat is het budget model, maar kan bijna hetzelfde als de duurdere modellen.
Hij heeft ook oa valdetectie, stukje extra veiligheid dus. Ik gebruik hem enorm veel.
Slmt9 schreef:Ik heb ook net een apple watch SE gekocht. Besef wel dat je je telefoon ook bij je moet hebben (in een binnenzak) omdat je anders geen gebruik kan maken van bijv bellen onderweg.
Ook heb ik de bluetooth altijd aan staan zodat hij niet de gps van de watch gebruikt, maar die van mn iphone. Scheelt batterij voor je iwatch.
Ik heb m nog niet gebruikt voor routes. Maar wel voor intervaltraining op maar. Je kan dan aangeven of je alleen tril, geluid of spreekfunctie wil gebruiken. Super fijn.
In tegenstelling tot de polar m400 die ik hiervoor had, merk je bijna niet dat je hem op hebt. Ik vind hem erg mooi om de pols van een vrouw.
Wel heb ik er een bumper en screenprotector bijgekocht. Want hij moet weer, wind en zand overleven. Maar daar wordt hij helaas wel wat lomper van.
Bellen werkt dus ook geweldig. Maar ik zou de iwatch alleen interessant vinden icm met een iphone.
Ook het smsen vind ik top. De dictafoonfunctie werkt heel goed.
MyChoice schreef:Polar V800 is fijn voor navigeren. Heb nu de iWatch 6, daarmee kan het ook. Maar als je alleen voor navigeren wil gebruiken dan zou ik voor de V800 gaan.
Cobem schreef:SjonnieZ schreef:Kun je al deze gadgets ook zonder 3-4-5g en WiFi gebruiken?
De iWatch volgens me via Bluetooth geconnecteerd met iPhone op 4G
Bij Polar vermoed ik dat deze louter op Gps werkt. Klopt?
SjonnieZ schreef:Cobem schreef:[
De iWatch volgens me via Bluetooth geconnecteerd met iPhone op 4G
Bij Polar vermoed ik dat deze louter op Gps werkt. Klopt?
Dat zou dan een reden kunnen zijn om voor de polar te gaan. Je hebt immers niet overal 3-4-5G dekking.
Noor17 schreef:Een bumper en screenprotector zijn niet echt nodig. Ik heb de Apple Watch 3. Ik draag hem continu. Zwemmen, naar het strand, klussen en ik rijd twee paarden per dag ermee. Er zit inmiddels 1 krasje op aan de zijkant omdat ik tegen een muur aan viel maar dat krasje is bijna niet zichtbaar.
Cobem schreef:Noor17 schreef:Een bumper en screenprotector zijn niet echt nodig. Ik heb de Apple Watch 3. Ik draag hem continu. Zwemmen, naar het strand, klussen en ik rijd twee paarden per dag ermee. Er zit inmiddels 1 krasje op aan de zijkant omdat ik tegen een muur aan viel maar dat krasje is bijna niet zichtbaar.
Met welke iPhone connecteer je jouw Watch 3? Ik heb een iPhone 8, is dat hiermee nog compatibel? En wat als ik bvb een 11 zou aankopen, ook nog?
Indien nog steeds compatibel, kan ik voor +- 150 euro zo'n refurbished Watch 3 aankopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker