Qimm schreef:Het is nu al een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, niet alle hindernissen waren in even goede staat van onderhoud. Dus ik zou wel de sprongen vooraf even checken voor je daadwerkelijk gaat springen. Verder wel een hoop plezier gehad daar
sauffi schreef:Qimm schreef:Het is nu al een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, niet alle hindernissen waren in even goede staat van onderhoud. Dus ik zou wel de sprongen vooraf even checken voor je daadwerkelijk gaat springen. Verder wel een hoop plezier gehad daar
Afgelopen maand was daar tripalon dus dat betekend dat ze alle Ruiterpaden en hindernisssen weer netjes hebben gemaakt. Er staan bij mekaar misschien een stuk of 10 hindernissen zoals boomstammetjes, op en af sprongetjes en een waterbak.
Sterre98 schreef:Ooh dat is een goeie! Dankje!
Ik ga eens kijken of ik wat foto's kan vinden
Sterre98 schreef:sauffi schreef:Horse and you is een crossterrein in Heeten?
Ik zag dat dit terrein een instructeur verplicht, en de meneer die dit doet, dit jaar geen training meer geeft helaas.
Sterre98 schreef:Ik zit me te bedenken, ik vind t nog best lastig om erachter te komen waar je t meest dicht bij de hindernissen bent?
Op de website van het terrein bussloo staat ingang 3, maar waar is ingang 3?