Morganlefay schreef:Tja, als (bijna) dijkbewoner aan de Lek weet maar al te goed wat een ellende dit is. het was hier op een gegeven moment oordopjes in. Leek wel de TT van Assen. Nu zijn er restricties voor de dijkrijders.
Blijkbaar kiezen deze motorrijders nu de bossen. Probleem is alleen maar verlegd ipv opgelost.
Nabster schreef:Morganlefay schreef:Tja, als (bijna) dijkbewoner aan de Lek weet maar al te goed wat een ellende dit is. het was hier op een gegeven moment oordopjes in. Leek wel de TT van Assen. Nu zijn er restricties voor de dijkrijders.
Blijkbaar kiezen deze motorrijders nu de bossen. Probleem is alleen maar verlegd ipv opgelost.
Wat zou dan een oplossing zijn?
Nabster schreef:Wat zou dan een oplossing zijn?
Nabster schreef:Morganlefay schreef:Tja, als (bijna) dijkbewoner aan de Lek weet maar al te goed wat een ellende dit is. het was hier op een gegeven moment oordopjes in. Leek wel de TT van Assen. Nu zijn er restricties voor de dijkrijders.
Wat zou dan een oplossing zijn?
wittepit schreef:De afgelopen weken heb ik me verbaasd over clubjes motorrijders op ruiterpaden. Bij het derde groepje in een week die ik tegenkwam (overigens allemaal keurig stoppen, sommigen zelfs motor uit en helm af om gedag te zeggen) heb ik maar eens gevraagd of er een tocht oid was uitgezet, en deze meneer had het over een nieuw trans-Europa routeboek met 50.000km aan onverharde routes.
Normaal rij ik in de Maasduinen, net terug van twee dagen Brabant, en jawel.... veel motoren op de zandwegen!
Is dit meer mensen opgevallen? Geen crossmotors, maar wegexemplaren, met reisbepakking en zonder knallende uitlaten of scheurneigingen.
_San87_ schreef:Hmmm, nee, dat is mij niet opgevallen... En dat vind ik haast jammer, het enige dat hier rijdt zijn knallende uitlaten en scheurneigingen die je een half uur na passeren nog hoort.
Nu vind ik het dan weer minder dat ze kennelijk op het ruiterpad rijden...
jessdaniels schreef:_San87_ schreef:Hmmm, nee, dat is mij niet opgevallen... En dat vind ik haast jammer, het enige dat hier rijdt zijn knallende uitlaten en scheurneigingen die je een half uur na passeren nog hoort.
Nu vind ik het dan weer minder dat ze kennelijk op het ruiterpad rijden...
Maar gaat het hier om zandwegen of ruiterpaden? Want een zandweg is gewoon voor iedereen toegankelijk natuurlijk, ook motoren mogen daar gewoon rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers