Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Ibbel schreef:Het Nederlandse leger heeft geen tanks meer.
Kaitlyn schreef:Ibbel schreef:Het Nederlandse leger heeft geen tanks meer.
Ik denk dat mijn paard liever een tank was tegen gekomen dan militairen die op wandelende struiken leken.
[ Video ]
Ik denk dat mijn paard liever een tank was tegen gekomen dan militairen die op wandelende struiken leken.
Ibbel schreef:Het Nederlandse leger heeft geen tanks meer.
We leasen er nog een handjevol van Duitsland (wat gezien de historie wel grappig is)
Als er al geoefend wordt op 'De Harskamp' is dat hooguit een hoop geknal.
Ibbel schreef:Sinds 2013 zal je ze daar niet meer gezien hebben. Misschien wel pantservoertuigen en ander rupsbandgespuis. Niet alles op rupsbanden is een tank hè...
Ibbel schreef:Sinds 2013 zal je ze daar niet meer gezien hebben. Misschien wel pantservoertuigen en ander rupsbandgespuis. Niet alles op rupsbanden is een tank hè...
[ Video ]
oomens schreef:Ibbel schreef:Sinds 2013 zal je ze daar niet meer gezien hebben. Misschien wel pantservoertuigen en ander rupsbandgespuis. Niet alles op rupsbanden is een tank hè...
Niet alles wat hier oefent is in eigendom van het Nederlandse leger (al worden grootschalige internationale oefeningen dan vaak weer wel breeduit aangekondigd).
Ibbel schreef:Door het gebrek aan ruimte (domweg te weinig oppervlak) in onze militaire oefenterreinen worden er zelden of nooit grondoefeningen en zeker geen internationale tankoefeningen in NL gehouden. Luchtmacht wel, in de lucht is wel genoeg ruimte (te maken - want daar mag civiel dan tijdelijk weer niet vliegen).
ElCamino schreef:Die tanks rijden daar niet. Je bedoelt het enorm lange rechte pad aan de overzijde van de zandverstuiving neem ik aan. Je hoort ze alleen schieten daar in dat gedeelte, tanks heb ik in de 25 jaar dat ik er rij werkelijk nog noot gezien.
Gebruikers op dit forum: RenateHidden en 11 bezoekers