Ik ken best veel mensen met wie ik samen kan rijden, maar vaak kunnen ze niet wanneer ik kan, dus ik ben op zoek naar iemand die regelmatig met mij een ritje kan maken (bijvoorbeeld 1x in de week) op de donderdagmiddag of zaterdagochtend.
Ik sta met mijn paard vlakbij De Driesprong / restaurant Amadeus in Ede. We rijden in het Edese, Roekelse en Lunterse bos, op het Wekeromse zand en natuurlijk de Edese hei.
Mijn paard is een grote 7-jarige Haflinger ruin. We rijden sinds dit jaar pas echt actief buiten, dus hij moet nog wel het één en ander leren. Hij is makkelijk met andere paarden, maar is wel wat eigenwijs en heeft vlotte gangen.
Ik wil graag de galop buiten gaan trainen (dat vindt ie soms nog een beetje lastig), maar rustige (stap)ritjes vinden we ook geen probleem. Zolang het maar in overleg is! Lekker genieten van paard en natuur vind ik heerlijk. De eerste paar keren lijkt het me sowieso handig om rustig te rijden en elkaar en de paarden beter te leren kennen. Ik hou niet van "keihard racen".
Over mij, ik ben 29 en rijd nu 22 jaar paard. Ik ben van mezelf rustig maar wil je gezellig kletsen? Dan heb ik een goed luisterend oor.

Ben je jong of oud? Dat maakt me allemaal niet uit! Als je ook van buitenrijden houdt, dan klikt het vast snel.
Ik hoop hier iemand te vinden