Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Sure_lee schreef:Iets meer dan een uur rijden voor je denk ik. Maar ik raad dan Ede aan. Hier kun je echt uren rijden zonder een pas. Je kunt bijvoorbeeld parkeren bij Juffrouw tok. Aan beide kanten van juffrouw tok kun je fijn rijden. Aan de kant van Juffrouw tok kun je pauzeren bij boerderij Mossel. En aan de kant van de parkeerplaats heb je een pannenkoekenrestaurant. Beide plekken hebben de mogelijkheid om je paard neer te zetten terwijl jij lekker wat eet of drinkt op het terras.
Tancreda4 schreef:Sure_lee schreef:Iets meer dan een uur rijden voor je denk ik. Maar ik raad dan Ede aan. Hier kun je echt uren rijden zonder een pas. Je kunt bijvoorbeeld parkeren bij Juffrouw tok. Aan beide kanten van juffrouw tok kun je fijn rijden. Aan de kant van Juffrouw tok kun je pauzeren bij boerderij Mossel. En aan de kant van de parkeerplaats heb je een pannenkoekenrestaurant. Beide plekken hebben de mogelijkheid om je paard neer te zetten terwijl jij lekker wat eet of drinkt op het terras.
Is parkeerplaats bij juffrouw tok ruim? Voor meerdere trailers?
Hilary schreef:Met echt meerdere trailers zou ik parkeren op de Heidebloemallee, zeker in het weekend kan het bij en tegenover Juffrouw Tok best druk zijn.
Ik kan bij Amerongen zo het bos in vanuit stal, maar pak toch regelmatig de trailer naar Ede. Kan daar net ff wat beter gas geven en ongecompliceerd rijden.
gaucho schreef:Ik heb over een week of 3 mijn eigen trailer en vind het leuk om dan eens aan te sluiten. Ik kom vanuit Wilnis. Ik rijd meestal vanuit Leersum of straks weer de Kennemerduinen als het wat meer geregend heeft.
Miran schreef:Zodra ik mijn paard wat verder op de rit heb en mijn trailer opgeknapt is lijkt het me ook leuk om aan te sluiten bij iemand met een ervaren paard’! De mijne is nog niet eerder op pad geweest.
Tancreda4 schreef:Driebergen en soest waar parkeerde je dan Miran? Is soest ook niet met een dagkaart
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Mira2022, Thrive, Ubermetrics en 4 bezoekers